دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : 16552
جهت برگزاری اردوی آماده سازی

صبای قم در کیش اردو می‌زند / تعطیلی تمرین صبا در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم جهت برگزاری اردوی آماده سازی در جزیره کیش اردو می‌زند.
صبای قم در کیش اردو می‌زند / تعطیلی تمرین صبا در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال صبای قم که هفته گذشته با شکست برابر سایپای البرز، لیگ برتر را در نیم فصل اول با شکست و  دوازدهم به پایان برد ، برای حضوری قدرتمند در نیم فصل دوم و کسب نتایج بهتر در جزیره کیش اردو می‌زند.
 
شاگردان محمد مایلی کهن تا روز سه شنبه هفته جاری به تمرین ادامه می‌دهند و سپس تمرین صبا جهت انجام مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل می‌شود.
 
قرار است پس از پایان تعطیلات چند روزه تیم فوتبال صبا بدون حضور بازیکنان مازاد خود راهی اردوی کیش شود و این درحالی است که لیست مازاد این تیم در آخرین تمرین صبا قبل از تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام می شود.
 
فهرست نفرات مورد نیاز صبا نیز در اختیار باشگاه قرار گرفته و به زودی اعلام می‌شود البته اگر صبایی‌ها بتواند بودجه لازم برای خرید نفرات مورد نظر کادر فنی را تأمین کنند.
 
صبا در حالی راهی کیش می‌شود که محمد رضا کشوری فرد مدیر عامل این باشگاه بارها از مشکلات عدیده مالی تیمش سخن گفته و با این اوصاف سفر تیم صبای قم به جزیره کیش عجیب به نظر می‌رسد.
 
تیم فوتبال صبای قم در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال سید مهدی حسینی هافبک تدافعی خود را به دلیل مصرف مواد نیروزا و محرومیت ناشی از آن، از دست داد و احتمالاً در پست‌های هافبک میانی، مدافع میانی و مدافع کناری بازیکنانی را در لیست نقل و انتقالات خود دارد.
 
انتهای پیام/125
 
https://qomnews.ir/vdcirwaz.t1aqw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما