پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 36712
لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور

هشتمین باخت در کارنامه صبا

قم نيوز : قم نیوز: فوتبالیست‌های صبای قم در دیداری خانگی از مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور نابورانه به تیم قعرنشین جدول رده‌بندی باختند.
هشتمین باخت در کارنامه صبا
به گزارش قم نیوز، عصر امروز فوتبالیست‌های امید صبای قم در شانزدهمین هفته رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور با امید به تداوم روند موفقیت‌های چند هفته اخیر خود در حضور تماشاگران قمی برابر ایرانجوان بوشهر به میدان رفتند اما در خانه تن به شکست دادند.

تیم فوتبال امید صبای قم در یکی از ساده‌ترین بازی‌های خانگی این فصل لیگ برتر فوتبال امید باشگا‌های کشور میزبان تیم آخر جدول لیگ یعنی ایرانجوان بوشهر بودند و با گل‌هایی که در نیمه دوم دریافت کردند مغلوب این تیم شدند تا بعد از چند هفته که روی نوار پیروزی قدم برمی‌داشتند یک بار دیگر بدشانسی‌ گریبانگیر شاگردان حسین گنجیان شود.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال‏ تیم‌های فوتبال امید صبای قم و ایرانجوان بوشهر عصر امروز به میزبانی صبا و در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی سرانجام با برتری دو بر صفر ایرانجوان بوشهر خاتمه یافت.

گل‌های تیم ایرانجوان بوشهر در ۴۵ دقیقه دوم این دیدار روی دو اشتباه غیر منتظره از مدافعین صبای قم به ثمر رسید تا صبای قم که از سه بازی خانگی قبل خود سه برد متوالی ارزشمند در کارنامه داشت، بعد از هفته نهم که در خانه باخته بود بار دیگر در یکی از بازی‌های خانگی لیگ برتر طعم تلخ شکست را بچشد.

فوتبالیست‌های امید صبای قم آخرین بار در بازی‌های خانگی فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور به فولاد خوزستان باخته بودند و آخرین باخت آنها در لیگ نیز به هفته سیزدهم باز می‌گشت که در خارج از خانه به مس کرمان نتیجه را واگذار کرده بودند.

صبایی‌ها به همین دلیل با امیدواری زیاد و با هدف تداوم موفقیت‌های گذشته به دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر آمدند، دیداری که روی کاغذ و قبل از مسابقه ساده تلقی می‌شد چون صبا با تیم آخر جدول بازی داشت اما ناباورانه در حضور تماشاگران قمی بازی را واگذار کرد.

بدین ترتیب صبای قم از ۱۶ بازی خود در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور پنج پیروزی، سه تساوی و هشت باخت در کارنامه دارد و در بین ۱۲ تیم حاضر در این فصل لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور هم اکنون در مکان هفتم است.

فوتبالیست‌های امید صبای قم در هفته بعدی رقابت‌‌ها که سه شنبه هفته آینده برگزار می‌شود باید باز هم در دیداری خانگی به میدان بروند، در حالی که این بازی از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر سپاهان اصفهان در قم به انجام خواهد رسید.

در جدول لیگ برتر امید کشور تا پایان هفته شانزدهم فولاد خوزستان با ۳۹ امتیاز، سپاهان اصفهان با ۳۳ امتیاز، ملوان انزلی با ۲۸ امتیاز، مس کرمان با ۲۵ امتیاز، صنعت‌نفت آبادان با ۲۲ امتیاز، تراکتورسازی تبریز با ۱۹ امتیاز، صبای قم با ۱۸ امتیاز، کارون اهواز با ۱۷ امتیاز، مس رفسنجان با ۱۷ امتیاز، نفت اهواز با ۱۶ امتیاز، ایرانجوان بوشهر با ۱۵ امتیاز و فجر شهیدسپاسی شیراز با ۱۴ امتیاز اول تا دوازدهم هستند.

انتهای پیام /۱۳۷
https://qomnews.ir/vdciryap.t1aqz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما