يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 23112

فرنگی‌کار قمی در آستانه کسب مدال طلای آسیا

قم نيوز : قم نیوز: علی اصغر شهبازی فرنگی کار قمی امروز در شهر جونبوری تایلند برای کسب مدال طلای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا روی تشک می‌رود.
فرنگی‌کار قمی در آستانه کسب مدال طلای آسیا
به گزارش قم نیوز، مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا امروز در شهر چونبوری تایلند ادامه می‌یابد و کشتی گیران ایران که به دیدار پایانی راه یافتند برای کسب مدال طلا روی تشک می روند.

در وزن ۱۰۰ کیلوگرم کشتی فرنگی علی اصغر شهبازی کشتی گیر نوجوان استان قم در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر فوجی موتو از ژاپن را شکست داد و در دور بعد نیز با همین نتیجه شهاب الدینوف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به دیدار نهایی راه یافت.

شهبازی در دیدار نهایی به مصاف رومن کیم از قرقیزستان می‌رود و در صورت شکست دادن حریف قرقیز، کشتی کشورمان را صاحب مدال طلای دسته سنگین وزن نوجوانان آسیا می‌کند.

نکته دیگر در خصوص لیست نهایی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان حضور روح الله میکائیلی مربی ارزنده قمی کشتی کشورمان به عنوان مربی این تیم در این رقابت هاست که به همراه علی اشکانی به عنوان سرمربی هدایت این تیم را بر عهده دارد.

در وزن ۸۵ کیلوگرم کشتی فرنگی علی خلیل‌زاده در دور نخست با نتیجه ۹ بر یک ترایوت از تایلند را شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه ۴ بر صفر سرای بای از قزاقستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن ۴۲ کیلوگرم نیز کشتی آزاد علیرضا گودرزی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با ضربه فنی جائه پارک از کره جنوبی را شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد زاید از یمن گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcirzar.t1apz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما