دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : 28450
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مسلمانان نباید به سادگی از کنار توهین به پیامبر اکرم(ص) بگذرند

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسلمانان نباید به سادگی از کنار این امر بگذرند و اصحاب قلم و بیان باید افشاگری کنند و این جریان که پشت صحنه آن به نفع داعش و جریان تکفیری است، معرفی کنند.
مسلمانان نباید به سادگی از کنار توهین به پیامبر اکرم(ص) بگذرند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیدوست امروز در گفت‌وگو با فارس در قم با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: دشمن امروز راس هرم یعنی پیامبر اسلام(ص) و قرآن را هدف قرار داده است.
 
وی خاطرنشان کرد: این اقدامات را در راستای خدمت به داعش می‌دانیم و این حرکت‌ها، گروهی که به منظور مبارزه با داعش تشکیل شده و پیمان نظامی کشل داده‌اند را زیر سئوال می‌برد و در جلوی گروهی که در زمینه مبارزه با داعش مطرح شده، علامت سئوال می‌گذارد.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: مسلمانان نباید به سادگی از کنار این امر بگذرند و اصحاب قلم و بیان باید افشاگری کنند و این جریان پشت صحنه که به نفع داعش و جریان تکفیری است را معرفی کنند.
 
وی یادآور شد: یک ضلع این جریان‌ها با غرب، ضلعی با صهیونیست‌ها و یک ضلع با جریان تکفیری در ارتباط است و آنها مسئول این جریان هستند.
 
علیدوست با اشاره به عواقب توهین به پیامبر اکرم(ص) گفت: به آیه «وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ» اعتقاد داریم و باید در نظر داشت که این حرکات ممکن است به طور موقت عده‌ای را  منحرف کند ولی در نهایت خداوند خود حافظ دین اسلام خواهد بود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdciu5ar.t1avw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما