شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 41310
منبع : خبرگزاری تسنیم
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان قم خبر داد:

تأسیس کتابخانه‌های عمومی در مناطق محروم قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ترویج فرهنگ کتابخوانی گفت: ایجاد کتابخانه‌ در نقاط محروم قم یکی از موضوعات مورد‌ تاکید است و در این زمینه برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته است.
تأسیس کتابخانه‌های عمومی در مناطق محروم قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام عطاءالله جباری با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه اظهار داشت: کاهش سرانه مطالعه یکی از موضوعاتی است که جامعه با آن روبرو شده و برای حل این معضل نیازمند اهتمام جدی هستیم.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با بیان اینکه بیش از 200 هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند، افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان در سراسر کشور در استان قم برگزار شد که هزار و 63 نفر از استان قم در این جشنواره شرکت کردند.

جباری با اشاره به استقبال صورت گرفته از جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: پیش از این جشنواره رضوی تنها در یک استان برگزارمی شد و حدود هزار نفر در آن شرکت می‌کردند اما امسال با تبلیغات مناسبی که صورت گرفت استقبال علاقه مندان به کتاب چشم گیر بود.

وی از مشارکت دستگاه‌های مختلف فرهنگی استان قم در راستای تحقق اهداف کتابخوانی در این استان تقدیر کرد و ادامه داد: اهتمام ویژه داریم تا از ظرفیت استانی بهره‌برداری مطلوبی در راستای افزایش سرانه کتابخوانی  داشته باشیم.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ترویج فرهنگ کتابخوانی خاطر نشان کرد: ایجاد کتابخانه‌ در نقاط محروم قم یکی از موضوعات مورد تاکید است و در این زمینه برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciupa5.t1azz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما