يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : 32310
منبع : روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم عنوان کرد

فعالیت ویژه کانون‌های غنچه‌های هلال احمر قم در فصل تابستان

قم نيوز : قم نگار: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از فعالیت‌های متنوع تابستانی کانون‌های غنچه‌ها در اوقات فراغت و اجرای طرح‌های بشر دوستانه به مناسبت هفته مساجد و روز داروسازی خبر داد.
فعالیت ویژه کانون‌های غنچه‌های هلال احمر قم در فصل تابستان
به گزارش قم نگار، محمد مصباحی از فعالیت کانون غنچه‌های هلال احمر استان قم در اوقات فراغت خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه اکثر مراکز پیش دبستانی و مهدهای کودک در اوقات فراغت غیر فعال هستند اما همچنان برخی از مراکز در این ایام با حضور پر رنگ جانشین موفقی در اجرای طرح‌های متنوع برای کودکان عضو هلال احمر هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مناسبتی در اعیاد دهه کرامت و روز پزشک، از حضور اعضای کانون غنچه‌های هلال احمر در مساجد و غبار روبی به عنوان یکی از طرح‌های ابتکاری یاد کرد و افزود: همزمان با هفته جهانی مسجد ٣١ مرداد الی ٦ شهریور غنچه‌های هلال احمر اعضای کانون غنچه‌های هلال مهد کودک و پیش دبستانی ملائک در مسجد بیمارستان شهید بهشتی حضور یافتند و ضمن غبار روبی مسجد در مراسم دعا و نیایش کودکانه شرکت کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: همچنین به مناسبت پنجم شهریور ماه روز داروسازی، اعضای کانون غنچه‌های هلال احمر مهد کودک و پیش دبستانی ملائک قم با حضور در داروخانه بیمارستان شهید بهشتی ضمن آشنایی با برخی داروها با توضیحات پزشکان داروساز از عملکرد و تأثیر داروها بر بدن در روند بهبود بیماری‌ها آگاه شدند.

مصباحی خاطرنشان کرد: در بخش پایانی این بازدید، کودکان به همراه یکی از داروسازان از انبار داروها و بخش‌های مختلف دارویی این بیمارستان بازدید کردند و این روز را به پزشکان و دانشجویان رشته داروسازی شاغل در این داروخانه تبریک گفتند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciupap.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما