> آیت الله کمالوند از مدافعان اصلی انقلاب بود | قم نیوز
پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب : 22320
آیت الله نوری همدانی:

آیت الله کمالوند از مدافعان اصلی انقلاب بود

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله نوری همدانی گفت: آیت الله کمالوند از مدافعان اصلی انقلاب اسلامی بود و در همین زمینه امام(ره) اعتماد بسیار زیادی به آیت الله کمالوند داشتند.
آیت الله کمالوند از مدافعان اصلی انقلاب بود
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله حسین نوری همدانی عصر امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در استان لرستان و اعضای ستاد برگزاری مراسم پنجاهمین سالگرد آیت‌الله کمالوند خرم آبادی، با اشاره به اینکه استان لرستان سابقه بسیار خوبی در دفاع از انقلاب اسلامی دارد اظهار کرد: گرامی داشتن علمای دینی در جامعه بسیار ارزشمند است و امیدواریم این موضوع همچنان در جامعه ادامه پیدا کند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: در سال‌های گذشته دشمنان دین اجازه نمی‌دادند که علما شناخته شوند و سعی می‌کردند ان‌ها را از بین ببرند اما خوشبختانه این روش به برکت جمهوری اسلامی از بین رفته است.

وی با اشاره به اینکه علما زندان را به جان خریدند اما در مقابل ستمگران گردن خم نکردند تصریح کرد: علمای بزرگ اسلام به هیچ وجه در مقابل ستمگران سر خم نکرده‌اند و همیشه ایستادگی و مبارزه آن‌ها ستودنی بوده است.

آیت الله نوری همدانی گفت: مردم همیشه از علما دفاع کرده‌اند و علما نیز همیشه در کنار مردم بوده‌اند و از حقوق ان‌ها دفاع کرده‌اند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه در زمانی که من وارد حوزه شدم آیت الله کمالوند از اساتید حوزه علمیه بود تصریح کرد: آیت الله کمالوند و امام خمینی (ره) یکی از دوشخصیت بزرگ حوزه‌های علمیه بودند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) اعتقاد بسیار زیادی به آیت الله کمالوند داشت تصریح کرد: لرستان استانی عالم پرور است و مسئولان این استان باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciupar.t1arr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما