دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 51300
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه پنج :

بوستان آفتاب در منطقه 5 به بهره برداری می رسد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه پنج قم از بهره‌برداری از بوستان 32 هزار متر مربعی آفتاب در این منطقه خبر داد.
بوستان آفتاب در منطقه 5 به بهره برداری می رسد
بوستان آفتاب در منطقه 5 به بهره برداری می رسد
به گزارش قم نیوز، احمد ترکمن با اشاره به تکمیل بوستان آفتاب در منطقه پنج گفت: بوستان آفتاب دارای 32 هزار متر مربع مساحت بوده که در شهرک قائم جنب خیابان بیگدلی واقع شده که تاکنون 3 میلیارد تومان هزینه احداث این پروژه شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای فاز 2 این بوستان بحث زمین‌های ورزشی سربسته و روباز به مساحت 8 هزار متر مربع در نظر گرفته شده که طراحی آن در حال انجام است و در آینده به این بوستان متصل می‌شود و مجموعه کاملی را به وجود می‌آورد.

شهردار منطقه پنج قم با اشاره به تکمیل بوستان آفتاب گفت:این بوستان دارای امکانات نمازخانه، فضای سبز، پیاده‌روسازی، سکوهای نشیمن و روشنایی است و جدول‌گذاری و آسفالت خیابان بیگدلی جنب بوستان صورت گرفته اکنون بحث لوله‌گذاری فضای سبز و اقدامات فضای سبزی بوستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سرانه فضای سبز منطقه 5.2 متر مربع در قالب 23 بوستان است گفت: استفاده و باز پیرایی از فضاهای سبز موجود و بسترسازی آنها به عنوان بوستان در دستور کار است درخت و درختچه در فصول خاص به شهروندان واگذار و آموزش‌های محله‌ای و منطقه‌ای در خصوص کاشت و نگهداری از آنها ارائه می‌شود.

ترکمن خاطرنشان کرد: احداث و گسترش شهر به سمت حاشیه‌های سبز اطراف از دیگر اقدامات در مسیر توسعه فضای سبز منطقه است.
 
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciupaw.t1azu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما