سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 48610
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای شهر قم تاکید کرد

لزوم تشویق مردم برای توسعه فضای سبز خانگی

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم بر لزوم تشویق مردم برای توسعه فضای سبز خانگی تاکید کرد.
لزوم تشویق مردم برای توسعه فضای سبز خانگی
به گزارش قم نیوز، مصطفی سعادت طلب دوشنبه شب در دویست و سی‌ودومین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به حضور باشکوه و دشمن شکن مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار کرد: امیدوارم افرادی که در جایگاه ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا منتخب مردم هستند بتوانند جواب درخوری به اعتماد مردم بدهند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره برترین فضای سبز خانگی توسط شهرداری قم خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای تشویق مردم به توسعه فضاهای سبز و عرصه‌های سبز خانگی بوده که قابل تقدیر است.

عضو شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: امیدوارم این اقدام شهرداری که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهر ما است، گسترش پیدا کند و روز به روز شاهد توسعه‌ عرصه‌های سبز باشیم.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی هسته مرکزی شهر قم گفت: در این راستا حرکت می‌کنیم که عبور و مرور وسایل شخصی را در هسته مرکزی شهر محدود کنیم باید به دنبال احداث پارکینگ‌هایی در محدوده باشیم.

سعادت طلب به برنامه شهرداری برای احداث پارکینگ در تقاطع عماریاسر و آذر با مشارکت سرمایه گذار اشاره کرد و افزود: قرارداد این پروژه مربوط به 4 هزار و 480 مترمربع زمین است که بیش از 11 میلیارد تومان هزینه اجرای پارکینگ و واحدهای تجاری است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار 95 درصد از تجاری را خواهد داشت گفت: بهره‌برداری از پارکینگ و پنج درصد از واحدهای تجاری نیز برای شهرداری خواهد بود.

رئیس کمیسیون امور زیربنایی ظرفیت این پارکینگ را قریب به 400 خودرو عنوان کرد و افزود: فلسفه ایجاد واحدهای تجاری در پارکینگ این است که ارزش افزوده‌ای برای اداره پارکینگ ایجاد شود.

وی گفت: مدت این قرارداد 54 ماه است که 18 ماه آن ساخت و مابقی بهره‌برداری است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciuqa5.t1avz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما