سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : 36280
معاون اداره کل ورزش و جوانان قم به مهر خبر داد:

رشد ۸۰ درصدی اعتبارات ورزش بخش‌های تابعه در قم

قم نيوز : قم نگار: معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم از رشد ۸۰ درصدی اعتبارات ورزش بخش‌های تابعه در قم خبر داد.
رشد ۸۰ درصدی اعتبارات ورزش بخش‌های تابعه در قم
به گزارش قم نگار، روح الله رمضانی اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان قم علاوه بر توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در قم به دنبال توسعه هر چه بیشتر ورزش در بخش‌های تابعه و روستا‌ها است و برنامه‌های جدیدی برای این موضوع در دستور کار دارد.

وی افزود: افزایش اعتبارات ورزش در بخش‌های تابعه نشان دهنده نگاه ویژه اداره کل ورزش و جوانان قم به این موضوع است و این اعتبارات امسال در مقایسه با سال ۹۳ حدود ۸۰ درصد رشد داشته است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: طی جلسه‌ای که اخیرا با مسئولان بخش‌های تابعه داشته‌ایم مقرر شد تلاش‌هایی برای راه اندازی خانه‌های ورزش روستایی صورت گیرد و این موضوع می‌تواند کمک خوبی برای جذب مردم به ورزش بیشتر در روستا‌ها و بخش‌ها باشد.

رمضانی بیان داشت: در توسعه ورزش در بخش‌های تابعه مشارکت هیئت‌های ورزشی استان قم نقش مهمی دارد و تاکنون در زمینه فعالیت هیئت‌ها در بخش‌های تابعه نقص‌های زیادی داشته‌ایم و حداقل برخی از هیئت‌های ما می‌توانند در بخش‌ها حضور پررنگ تری داشته باشند.

وی عنوان کرد: تمرکز فعالیت‌های ورزش قهرمانی در قم سبب شده برخی از استعدادهای ورزشی استان در بخش‌ها با شرایط دشواری برای نشان دادن استعدادهای خود مواجه باشند و به دنبال تبیین ساز و کاری برای رفع این مانع هستیم.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: تعداد ورزشکاران سازمان یافته در بخش‌های تابعه قم باید افزایش پیدا کند و از ظرفیت نیروی انسانی موجود در بخش‌ها باید به نحو احسن استفاده شود به طوری که هم در ورزش همگانی و هم در بعد قهرمانی شاهد مشارکت بیشتر مردم استان باشیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdciurap.t1aqv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما