قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی ارشاد قم با اشاره به اینکه باید این همایش‌ها به حوزه‌های نظری توجه‌ای ویژه داشته باشند گفت: رویکرد اصلی ارشاد قم و هدف از برگزاری این کنگره نیز تقویت این جنبه از شعر آیینی در قم است.
توجه به جنبه‌های نظری شعر آئینی از اهداف برگزاری کنگره شعر فاطمی
به گزارش قم نیوز، حامد حجتی در حاشیه پنجمین کنگره شعر فاطمی با اشاره به اینکه برگزاری این کنگره به صورت متوالی آن هم برای ۵ سال در کشور بسیار بدیع است اظهار کرد: میزبانی از شاعران آئینی یک افتخار الهی است که خداوند شرایط آن را ایجاد کرده و ما باید قدر‌دان این موضوع باشیم.

معاون فرهنگی ارشاد قم با اشاره به اینکه سال‌های گذشته این برنامه در شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شد خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی که در معاونت فرهنگی ارشاد قم انجام شد در نظر گرفتیم که امسال کنگره را در ایام میلاد حضرت زهرا(س) برگزار کنیم تا بتوانیم از اشعار بهتری در این زمینه استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه شعرهایی که در این کنگره قرائت شد اکثرا به تمام جنبه‌های زندگی حضرت زهرا(س) پرداخته‌اند تصریح کرد: امیدواریم این برنامه‌ها بتواند سبب رشد فرهنگی مناسب در استان و احیا ارزش‌های دینی و علی الخصوص شعر آیینی در جامعه شود.

حجتی گفت: برای سال آینده از هم اکنون برنامه ریزی‌های لازم انجام شده و به زودی از پوستر همایش رونمایی می‌شود و امیدواریم سال آینده بتوانیم برنامه‌ای بهتر را از لحاظ کمی و کیفی برگزار کنیم.

معاون فرهنگی ارشاد قم با اشاره به اینکه باید این همایش‌ها به حوزه‌های نظری توجه‌ای ویژه داشته باشند خاطر نشان کرد: رویکرد اصلی ارشاد قم نیز تقویت این جنبه از شعر آیینی در قم است.

معاون فرهنگی ارشاد قم با اشاره به اینکه مدیریت اجرایی پنجمین کنگره شعر فاطمی بدست بانوان سپرده شده بود افزود: از برگزاری این کنگره رضایت کامل داریم و امیدواریم برای سال آینده بتوانیم مجموعه اشعار را نیز جمع آوری کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciuuar.t1arw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما