شنبه ۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب : 50040
منبع : خبرگزاری فارس

حضور آتلیه‌طهران قم در لیگ برتر فوتسال قطعی شد / وضعیت یاسین‌ در ابهام

قم نيوز : قم نيوز: حضور تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور با تشکیل اردوی این تیم قطعی شد.
حضور آتلیه‌طهران قم در لیگ برتر فوتسال قطعی شد / وضعیت یاسین‌ در ابهام
حضور آتلیه‌طهران قم در لیگ برتر فوتسال قطعی شد / وضعیت یاسین‌ در ابهام
به گزارش قم نيوز، در حالی که سازمان لیگ فوتسال ایران به تیم‌های حاضر در نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگا‌ه‌های کشور تا شامگاه سومین روز تیر ماه برای تکمیل مدارک خود و واریز مبلغ ورودی این رقابت‌ها فرصت داده، حضور آتلیه‌طهران قم در این مسابقات قطعی شد.

در واقع مهلت سازمان لیگ فوتسال به تیم‌های لیگ برتری برای تحویل مدارک امشب به پایان می‌رسد و از بین دو نماینده لیگ برتری فوتسال قم یعنی یاسین‌پیشرو و آتلیه‌طهران تنها وضعیت تیم آتلیه‌طهران مشخص شده و این تیم رسما در لیگ نوزدهم فوتسال ایران به میدان می‌رود.

این در شرایطی است که بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز سه‌شنبه این هفته ششم تیر ماه آغاز می‌شود و امشب آخرین مهلت تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها برای ارسال مدارک خود است، در حالی که چند تیم لیگ برتری بلاتکلیف هستند و هنوز وضعیت آنها برای حضور در لیگ مشخص نشده است.

تا روز گذشته تکلیف هر دو نماینده فوتسال قم برای حضور در لیگ نوزدهم نامشخص بود اما در حین برگزاری رقابت‌ فینال دومین دوره جام رمضان فوتسال باشگاه‌های استان قم یادواره شهدای مدافع حرم که بامداد امروز در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم به انجام رسید، گوینده سالن شهید حیدریان قم از قول مسوولان آتلیه‌طهران حضور قطعی این تیم در لیگ نوزدهم را اعلام کرد.

به همین منظور امروز مسوولان باشگاه آتلیه‌طهران قم راهی تهران شده‌اند تا ابتدا فیش واریزی مبلغ ورودی مسابقات را به کمیته فوتسال ببرند و سپس مدارک بازیکنان خود و کادر فنی را به سازمان لیگ فوتسال ایران تحویل بدهند و آمادگی خود را برای لیگ جدید رسمی کنند.

این در شرایطی است که چند باشگاه نیز از شب گذشته تا امروز مدارکش خود را به کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال تحویل داده‌اند و سایر تیم‌ها از جمله تیم بلاتکلیف یاسین‌پیشرو قم نیز تا پایان وقت امروز فرصت دارد تا وضعیت خود را مشخص کند زیرا ممکن است در غیر این صورت از لیگ کنار گذاشته شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciuuaw.t1au52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما