پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : 16020
آیت الله نوری همدانی:

خدمت به نظام ولایت فقیه، جزو بالاترین عبادات است

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله نوری همدانی گفت: در نظام ولایت فقیه خدمت کردن توفیق بالایی است و جزو بالاترین عبادات محسوب می شود.
خدمت به نظام ولایت فقیه، جزو بالاترین عبادات است
به گزارش قم‌نیوز، صبح امروز در دیدار با وزیر اطلاعات، در سخنانی با تبریک میلاد امام رضا(ع)، اظهار کرد: خدمت به نظام ولایی که بعد از قرن‌ها در ایران اسلامی برقرار شده است، جزو بالاترین عبادت‌هاست.
 
مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: بعد از حکومت امام علی(ع) تاکنون چنین جایگاهی در قرن‌ها پدید نیامده است و این نظام نعمتی برای همه ما محسوب می‌شود.
 
استاد عالی حوزه علمیه قم افزود: مطالبی که جنابعالی در مجلس بیان کردید، امیدبخش بود و امیدواریم آن مزایایی که جنابعالی فرمودید، محقق شود.
 
آیت الله نوری همدانی با اشاره به نامه 33 نهج البلاغ، خاطرنشان کرد: وزارت اطلاعات به تعبیر حضرت امیر (ع)، مثل چشم است و در این نامه فرموده است که اطلاعات من از شام خبر می‌دهند که معاویه افرادی را به موسم حج برای ایجاد اختلال فرستاده است تا بگوید که من قدرت حکومت ندارم.
 
وی افزود: حضرت امیر ادامه می‌دهند: باید مثل چشم بیدار همیشه مراقب باشی و مبادا کاری بکنی که بعدا عذرخواهی کنی.
 
مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: امیدواریم خداوند متعال به جنابعالی توفیق بیشتری بدهد.
 
در ابتدای این دیدار، وزیر اطلاعات با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در این وزارتخانه، حضور در محضر مراجع را توفیقی برای خود و مجموعه وزارت اطلاعات دانست.
 
پیش از این، وزیر اطلاعات با آیات اعظام مکارم شیرازی، وحید خراسانی و صافی گلپایگانی در سفرهای گذشته دیدار کرده بود و در سفر امروز، با آیت الله نوری همدانی، اردبیلی و شبیری زنجانی دیدار می‌کند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdciuuaz.t1aqr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما