يکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 42850
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم خبر داد

مشارکت حدود 42 درصدی مردم قم در طرح سرشماری اینترنتی

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: میزان شرکت مردم استان در طرح سرشماری اینترنتی حدود 42 درصد بود.
مشارکت حدود 42 درصدی مردم قم در طرح سرشماری اینترنتی
به گزارش قم نیوز،  سید مهدی صادقی ظهر امروز در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان که در تالار امام جواد (ع) در ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به طرح سرشماری اینترنتی اظهار کرد: زمان اجرای این طرح در استان به پایان رسید و میزان شرکت مردم استان در طرح سرشماری اینترنتی حدود 42 درصد بود.

وی ادامه داد: این در حالی است که پیش بینی می‌شد مردم استان قم با توجه به ضریب نفوذ 74 درصدی اینترنت 47 درصد در سرشماری اینترنتی شرکت کنند.

وی بیان کرد: میزان مشارکت مردم کشور در این طرح 44 درصد بود و در استان قم هم 525 هزار نفر در طرح سرشماری اینترنتی شرکت کردند.

استاندار قم افزود: بحث گسترش ورزش همگانی افزایش سلامت مردم جامعه را به دنبال دارد و باید ضرورت این مسأله در جامعه تکرار شود. اکنون در بحث سلامت جسمی در استان وضعیت خوبی نداریم و درصد قابل توجهی از مردم استان اضافه وزن دارند و تنها یک سوم مردم قم از لحاظ وزن در وضعیت مناسبی هستند.

صادقی با اشاره به لزوم گسترش ورزش همگانی در جامعه گفت: ورزش همگانی سلامت جسمی و شادابی اجتماعی را به دنبال دارد و موجب تغییر وضعیت نامناسب جسمی افراد می‌شود و آن‌ها با ورزش به وضعیت قابل قبولی از لحاظ جسمی می‌رسند.

وی اضافه کرد: در زمینه ورزش همگانی نیاز به برنامه‌ریزی داریم و باید برنامه‌ای برای شرکت مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در ورزش همگانی تدوین شود.

استاندار قم بحث آب را یکی از محورهای برنامه ششم توسعه دانست و افزود: ما در زمینه آب شاهد اختلاف نظر بین برخی از دستگاه‌ها هستیم که باید آن‌ها با نگاه حاکمیتی به این مسئله نگاه کنند. تفرق دستگاه‌ها و نرسیدن آن‌ها به یک تصمیم واحد در حوزه آب مشکلات را بیشتر می‌کند، دستگاه‌هایی که در این حوزه نقش دارند، باید یک دستورالعمل مشترک تهیه کنند و همه آن‌ها باید به این دستورالعمل پایبند باشند.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: پایبندی دستگاه‌های فعال در یک حوزه مشترک به یک دستورالعمل واحد منجر به رسیدن سریع‌تر این دستگاه‌ها به هدف می‌شود، در این صورت هزینه‌ها کمتر خواهد شد و آینده مردم هم تضمین می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciuva5.t1arw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما