سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 33850
از امروز و ویژه دیدار با ذوب‌آهن

شاگردان دایی وارد دور جدید برنامه‌های آماده‌سازی شدند

قم نيوز : قم نگار: شاگردان علی دایی در تیم فوتبال صبای قم از امروز برای دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را از سر گرفتند.
شاگردان دایی وارد دور جدید برنامه‌های آماده‌سازی شدند
به گزارش قم نگار، بهترین گلزن جهان که بعد از تیم‌های سایپا ، راه‌آهن و پرسپولیس تهران هم اکنون در راس کادر فنی تیم فوتبال صبای قم چهارمین تیم حاضر در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال کشور یعنی لیگ برتر را هدایت می‌کند، هم اکنون با صبا جایگاه بسیار خوبی در جام پانزدهم دارد.

خیلی‌ها تصور می‌کردند علی دایی به واسطه اینکه در فاصله کمتر از دو هفته تا استارت بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هدایت تیم صبای قم را بر عهده گرفت در لیگ پانزدهم با مشکلات و چالش‌های زیادی مواجه می‌شود اما دایی آرام آرام و بدون سر و صدا تیمش را اکنون به یک تیم مدعی کسب مقام قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تبدیل کرده است.

دایی با استفاده از تعطیلات لیگ برتر که به واسطه تشکیل اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان و حضور ایران در انتخابی مشترک جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا به وجود آمد به خوبی توانست تیمش را آماده لیگ برتر کند و اکنون نتیجه آن را با رسیدن صبا به مکان چهارم جدول گرفته است.

یکی دیگر از کارهایی که دایی در بدو حضور خود در تیم فوتبال صبای قم انجام داد این بود که با مطالعه دقیق، نفرات با تجربه و مفید لیگ چهاردهم را حفظ کرد و بازیکنان مطرحی که می‌توانستند برای تیمی که هدایت آن را دایی بر عهده دارد موفق کار کنند به تیم صبای قم آورد.

هفته‌های آغازین لیگ پانزدهم برای صبا و دایی چندان با نتایج خوبی همراه نبود و نماینده قم در چهار هفته آغازین بازی‌ها سه تساوی متوالی و یک باخت در کارنامه خود به ثبت رساند اما شروع موفقیت‌های صبای قم از هفته پنجم و بازی‌ خانگی با پدیده مشهد بود که شاگردان دایی نخستین برد این فصل را کسب کردند.

نخستین تعطیلی لیگ برتر به واسطه بازی‌های تیم ملی کشورمان فرصت بسیار خوبی ایجاد کرد تا نماینده فوتبال استان قم با مهره‌های با تجربه‌ای که در اختیار دارد به اردو رفته و بیشتر از گذشته به مرز آمادگی برسد و بر آمادگی بدنی بازیکنان خود نسبت به آغاز فصل نیز بیافزاید.

با پایان نخستین تعطیلات لیگ برتر، صبا در اهواز به مصاف استقلال خوزستان رفت و یک امتیاز در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده از میزبان خود گرفت در حالی که شاگردان ویسی در اهواز همه تیم‌ها را شکست داده بودند و صبا با متوقف کردن حریف خود نشان داد که در روند رو به رشدی گام برمی‌دارد.

یک هفته بعد صبای قم نخستین شکست سپاهان قهرمان لیگ چهاردهم را رقم زد و به مکان هشتم جدول صعود کرد، روزهای خوب صبا با دایی با وجود دومین تعطیلی لیگ استمرار پیدا کرد چون دایی تیمش را به اردوی شمال کشور برد و بعد از آن در میهمانی پرسپولیس تهران یک امتیاز با ارزش گرفت.

تیم فوتبال صبای قم در هفته نهم فولاد انتهای جدوتی را در ورزشگاه یادگار امام قم مغلوب کرد تا با ۱۴ امتیاز پنجمین رتبه جدول را در اختیار بگیرد اما در هفته دهم صبا از نظر سرمربی خود یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های این فصل را برابر تیم سایپا ارائه کرد اما یک امتیاز گرفت.

صبا که تاکنون در لیگ پانزدهم هیچ باختی در قم نداشته در هفته یازدهم به مصاف تراکتورسازی رفت، تیمی که ۶ هفته قبل در خانه صبا را از جام حذفی کنار زده بود اما شاگردان دایی در بازی هفته یازدهم لیگ توانستند رقیب تبریزی خود را دو بر یک در قم شکست بدهند.

اکنون صبای قم تنها چهار امتیاز با استقلال تهران صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ پانزدهم فاصله دارد و بعد از دو روز استراحت بازیکنان از امروز دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده سازی خود را برای دیدار هفته دوازدهم با ذوب آهن اصفهان در مجموعه ورزشی خیریه عمل آغاز می‌کند.

انتهای پیام /۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciuvap.t1apw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما