يکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : 32860
رئیس هیئت کشتی قم:

میزبانی مسابقات کشتی یادگار امام (ره) به قم بازگردانده می‌شود‌

قم نيوز : قم نگار: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: میزبانی مسابقات کشتی یادگار امام (ره) به قم بازگردانده می‌شود و قرار در این زمینه جلساتی با استانداری و شهرداری قم برگزار کنیم.
میزبانی مسابقات کشتی یادگار امام (ره) به قم بازگردانده می‌شود‌
به گزارش قم نگار، محسن حلوایی اظهار داشت: مسابقات کشتی جام یادگار امام (ره) قم چند سالی است که بر خلاف برنامه دیرین و همیشگی خود در قم برگزار نشده ‌اما در نظر داریم امسال این مسابقات را به قم بازگردانیم.

وی افزود: از نظر هیئت کشتی استان قم و فدراسیون کشتی، میزبانی قم برای رقابت‌های بین المللی کشتی جام یادگار امام (ره) قم قطعی است اما در بخش هزینه‌ها و اعتبارات، نیاز به همکاری اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری و استانداری قم اجتناب ناپذیر است.

رئیس هیئت کشتی قم گفت: براساس صحبت‌هایی که با حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم داشته‌ایم مقرر شد در آینده نزدیک جلساتی را با استانداری و شهرداری قم بر سر برگزاری این مسابقات و تامین شرایط میزبانی از این رویداد بین المللی کشتی برگزار کنیم.

حلوایی درباره هزینه برگزاری این مسابقات در قم بیان کرد: سال گذشته در این مسابقات به میزبانی مشهد ۲۳ تیم خارجی حضور داشتنند و هزینه اسکان، رفاه و ترابری حدود ۳۵۰ میهمان خارجی و ۱۵۰ میهمان داخلی بر عهده استان قم است و تجهیزات لازم برای برگزاری مسابقات را فدراسیون کشتی تامین می‌کند.

وی عنوان کرد: به طور کلی در تمامی استان‌ها، برگزاری یک رویداد بین المللی ورزشی در هر استان با همکاری نهادهای استانی و شهری صورت می‌گیرد و این نهاد‌ها یا به صورت مستقیم به برگزاری این مسابقات کمک می‌کنند یا از طریق معرفی حامیان مالی در مورد برگزاری این مسابقات مساعدت می‌کنند.

رئیس هیئت کشتی قم تصریح کرد: این مسابقات از ۱۲ اسفند امسال در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و حدود ۴ روز به طول می‌انجامد و در مورد برگزاری این مسابقات، امیدوار به همکاری همه مسئولان هستیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciuvap.t1arq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما