چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 40500
منبع : خبرگزاری فارس
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان قم خبر داد

صدور 342 سند روستایی در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان قم گفت: 342 جلد سند روستایی و 197 جلد سند نیز در شهرها با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک در سال گذشته صادر شده است.
صدور 342 سند روستایی در قم
به گزارش قم نیوز، ولی رحمانی با اشاره به فعالیت‌های عمران روستایی در سال 94 اظهار کرد: 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار استانی تملک و دارایی در 28 روستا تعیین شده بود که حدود یک میلیارد تومان برای 9 روستا اختصاص پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: 550 میلیون تومان اعتبار ملی برای 6 روستا و 3 میلیارد تومان نیز برای 17 روستا از اعتبارات سفر رهبری اختصاص پیدا کرد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان قم با بیان اینکه سهمیه قیر سال گذشته 3 هزار تن بوده است، گفت: این میزان قیر برای 30 روستا اختصاص پیدا کرده بود. در واقع قیر اختصاصی رایگان در روستاها به اجرای طرح هادی کمک کرد و این قیر با آسفالت تهاتر شد و حجم فعالیت دو برابر افزایش پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: 30 روستای تعیین شده آسفالت شد و در برخی از روستاها سنگفرش و جدول‌گذاری صورت گرفت.

رحمانی با اشاره به فعالیت‌های دیگر این معاونت در روستاها گفت: 342 جلد سند روستایی و 197 جلد سند نیز در شهرها با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک صادر شده وهمچنین 308 قطعه زمین نیز در روستاها واگذار و 31 هکتار زمین نیز در سه روستا تملک شده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح هادی دارای افق 10 ساله است، بنابراین طرح هادی 6 روستا که افق 10 ساله آن تمام شده بود، بازنگری شد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان قم با بیان اینکه بر اساس برنامه پنجم برای روستاهای بالای 20 خانوار طرح هادی تهیه شد، گفت: این طرح بهبود و بهسازی محیط روستایی را در دستور کار دارد و به افزایش سطح بهداشت، حمل و نقل و ساماندهی ساخت‌وسازها کمک می‌کند.

وی عنوان کرد: در طرح هادی شبکه معابر، میادین و پیاده‌روها احداث و اصلاح می‌شود و همچنین ایجاد فضای سبز، دیواره سازی، احداث پل و شبکه دفع فاضلاب در دستور کار است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciuwa5.t1auu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما