پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : 30510
دبیر اجرایی فراخوان ایده‌های مسجدی:

۸۶۲ ایده در بانک اطلاعات ایده‌های مسجدی ثبت شده است

قم نيوز : قم نیوز: دبیر ستاد اجرایی دومین فراخوان ایده‌های مسجدی با اشاره به ایده‌ها در سال جدید بر اساس سه معیار کلی ارزیابی شد گفت: ۸۶۲ ایده در بانک اطلاعات ایده‌های مسجدی موجود است.
۸۶۲ ایده در بانک اطلاعات ایده‌های مسجدی ثبت شده است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام حسین نظری در همایش پایانی دومین فراخوان ایده‌های مسجدی که ظهر امروز در سالن همایش عصر آفتاب مسجد مقدس جمکران برگزار شد اظهار داشت:فعالیت‌های مسجدی نیازمند نمادهای معنوی ویژه هستند.

دبیر ستاد اجرایی دومین فراخوان ایده‌های مسجدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دبیرخانه دومین فراخوان ایده‌های مسجدی افزود: با فاصله زمانی کوتاهی از پایان نخستین فراخوان دبیرخانه فعالیت خود را آغاز و جلسات هفتگی شورای دبیرخانه به صورت هفتگی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در ۲۱ استان کشور رابطانی را انتخاب کردیم بیان کرد: رابط‌های استانی فعالیت‌هایی در زمینه ایده پژوهی و گفتار پژوهی را در دستور کار داشتند.

نظری خاطر نشان کرد: ایده‌ها با مراجعه افراد به سایت ثبت و به صورت مداوم و با پیامک در اختیار داوران قرار می‌گرفت.

دبیر ستاد اجرایی دومین فراخوان ایده‌های مسجدی با اشاره به رشد آماری ایده‌های دریافتی در دومین فراخوان ایده‌های مسجدی خاطرنشان کرد:‌ در این فراخوان ۷۱۱ ایده مطرح شد که بر اساس این تعداد بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ داوری برای بررسی این ایده‌ها صورت گرفت.

وی با اشاره به ایده‌ها در سال جدید بر اساس سه معیار کلی ارزیابی شد گفت: ۸۶۲ ایده در بانک اطلاعات ایده‌های مسجدی موجود است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciuwap.t1auz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما