دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : 49790
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اعلام کرد

نصب 8 پل عابر پیاده جدید در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از نصب هشت پل عابر پیاده جدید تا آبان ماه امسال در قم خبر داد.
نصب 8 پل عابر پیاده جدید در قم
به گزارش قم نیوز، حسین شعبان‌زاده با اشاره به انعقاد قرارداد 25 پل عابر پیاده، اظهار کرد: از این تعداد 17 پل عابر پیاده نصب شده و تا پایان قرارداد یعنی آبان ماه هشت پل عابر پیاده باقیمانده نیز نصب می‌شود. 

وی با بیان اینکه پس از نصب پل‌های عابر پیاده بحث مکانیزه شدن پل‌ها پیگیری می‌شود، گفت: اکنون سه پل عابرپیاده مکانیزه در سه نقطه میدان شهید مطهری، بستر رودخانه و مقابل صدا و سیما وجود دارد، نصب پل‌ مکانیزه در ورودی خاکفرج در حال پیگیری است و پله‌های مربوط خریداری شده و دو تا سه ماه آینده نصب می‌شود.

شعبان زاده خاطرنشان کرد: مذاکراتی با پیمانکار صورت گرفته تا برای سال آینده مکانیزه کردن 10 پل عابر پیاده در دستور کار قرار گیرد البته اکنون اهتمام ویژه در زمینه نصب پل‌های عابر پیاده وجود دارد.

وی با تأکید بر فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از پل‌های عابر پیاده، گفت: لازم این فرهنگ ایجاد شود که فرد بدون عجله و آرامش از پل عابر پیاده استفاده کند و از امکانات شهرداری استفاده مثبت داشته باشند تا جانشان به خطر نیفتد.

وی خاطرنشان کرد: پل‌های عابر پیاده مکانیزه هزینه‌های فراوانی دارد ولی شهرداری مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده را در دستور کار دارد تا شهروندان از آن استفاده کنند.

شعبان‌زاده خاطرنشان کرد: اکنون 41 پل عابر پیاده در سطح شهر قم نصب شده است علاوه بر نصب پل عابر پیاده باید در زمینه ایمن‌سازی معابر و شبکه‌های مناسب برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciuya5.t1a332bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما