سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب : 29710
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قم؛

افزایش نرخ کرایه تاکسی ها در سطح شهر قم آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قم با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهرقم در خصوص افزایش ۱۸ درصدی نرخ کرایه های تاکسی در سال جدید،گفت: افزایش نرخ کرایه تاکسی ها در سطح شهر قم آغاز شده است.
افزایش نرخ کرایه تاکسی ها در سطح شهر قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز، مرتضی عزتی با اشاره به شروع افزایش نرخ کرایه تاکسی ها در سطح شهر قم،اظهار داشت:از روز ۱۶ فروردین نصب نرخ های جدید در تاکسی های بی سیم و گردشی که دارای تاکسی متر هستند، آغاز شده است و تاکسی متر ها نیز با نرخ جدید کرایه مسیرها را محاسبه خواهندکرد.

وی افزود:طبق مصوبه شورای اسلامی شهر قم کرایه تاکسی ها در قم با افزایش ۱۸ درصدی روبرو شده است که نسبت به سال گذشته که افزایش ۲۲ ونیم درصد را شاهد بودیم ۴ و نیم درصد کاهش داشته است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد:تا ظهر امروز نرخ های جدید به تاکسی متر ۸۰۰ خودرو وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکسی های خطی نیز در حال تغییر برچسب نرخ هستند،اظهار داشت:نزدیک به ۲ هزار و ۳۰۰ تاکسی خطی در قم وجود دارد که برچسب ها بین آنها توزیع شده و موظف هستند ظرف یک هفته آینده نرخ های جدید را تاکسی ها نصب کنند.

عزتی عنوان کرد:تلاش ما این است که تا اواخر فروردین تمامی تاکسی با نرخ جدید در سطح شهر تردد داشته باشند و کسانی که نرخ جدید را دریافت کرده اند از مردم با همین نرخ جدید کرایه دریافت می کنند.

وی در خصوص برنامه های سازمان تاکسی رانی جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در آینده،گفت:سال گذشته سایتی که برای ثبت نام در نظر گرفته شده و زیر نظر وزارت کشور فعال است تا تیر ماه فعال بود اما به دلایلی در اوایل ماه آذر بسته شد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه سال گذشته ۱۸۰ دستگاه خودرو فرسوده در قم نوسازی شد،گفت:در این فاصله کسانی که اقدام به ثبت نام کرده و مراحل لازم را گذراندند خودروهای خود را دریافت کردند.

وی خاطر نشان ساخت:احتمالا تا اخر ماه فروردین سایت مربوطه فعالیت خود را اغاز خواهد کرد و امیدوار هستیم که در این فرصت هزار دستگاه فرسوده دیگر نوسازی شوند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciuyar.t1a3z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما