شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : 26740

نفرات برتر تکواندوی بانوان قم مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: مسابقات تکواندوی بانوان قم با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت و ۹ تکواندوکار بانوی قمی بر سکوی قهرمانی اوزان مختلف این رقابت ها قرار گرفتند.
نفرات برتر تکواندوی بانوان قم مشخص شدند
به گزارش قم نیوز، فرشته کریمی مهر اظهار کرد: با گذشت دو ماه از اردوی آماده سازی دختران تکواندوکار قم به منظور شناسایی برترین‌های اوزان مخالف این رشته، مسابقات تکواندوی بانوان قم برگزار شد و بر‌ترین‌ها مشخص شدند.

وی گفت: مسابقات انتخابی تکواندو نونهالان دختر در ۹ وزن در خانه تکواندو برگزار شد و رقابت دختران تکواندوکار قم تنها در وزن دوم انجام نشد که علت آن عدم حضور تکواندوکاران در این وزن بود.

نایب رئیس هیئت تکواندوی استان قم افزود: به جز وزن دوم، سایر تکواندوکاران در اوزان مشخص شده با هم مبارزه کردند و در پایان آتوسا حقی، شیدا باوفا، عطیه براتی، نگار اسکندری، معصومه خوش دست، فاطمه زهرا مهدوی، مائده کریمی، فاطمه زحلی، زهرا امیری‌نژاد مقام نخست و مدال طلای این رقابت‌ها را به دست آوردند.

کریمی مهر بیان کرد: قرار است برترین‌های تکواندوی بانوان قم در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند که این مسابقات در روزهای شنبه و یکشنبه ۸ و ۹ شهریور ماه در ایلام برگزار می‌شود و تیم اعزامی تکواندوی قم روز پنج شنبه ششم شهریور قم را به مقصد ایلام ترک می‌کند.

وی عنوان کرد: تکواندوکاران پسر قمی نیز در مسابقات جام شکوفه‌های تکواندوی کشور حاضر و با تیم‌های آینده سازان صنایع استیل البرز، شهرداری تبریز، اداره ورزش و جوانان بهار، پیشگامان حرفه‌ای البرز، هیئت تکواندو آذربایجان شرقی، هیئت تکواندو اصفهان، صنایع استیل البرز، مجتمع جوانه و پکیج مگا ترم مازندران همگروه هستند.

نایب رئیس هیئت تکواندوی استان قم تصریح کرد: نهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی کشور نیز، با حضور ۱۸۶ ورزشکار از ۲۰ استان به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد و تیم تکواندوی قم نیز با ترکیب ۳ ورزشکار، یک مربی و یک سرپرست در این مسابقات شرکت کرد.

کریمی مهر خاطرنشان کرد: پومسه کاران بانوی قمی پیش از این هم در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده بودند و بر این اساس، انتظار کسب مدال از نماینده قم در مسابقات امسال پیش بینی می‌شد اما ترکیب ۳ نفره سخایی وطن، محمود‌زاده و باوفا نتوانست مدالی به دست اورد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciuyar.t1aq52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما