يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 22140
منبع : خبرگزاری حوزه
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس

پرداختن به اقتصاد و فرهنگ در شعار و همایش خلاصه نشود

قم نيوز : قم نیوز: نباید پرداختن به اقتصاد و فرهنگ، در شعار و همایش خلاصه شود و از اصل موضوع و مدیریت جهادی غافل شویم، چون با مدیریت جهادی توانستیم هشت سال در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کنیم.
پرداختن به اقتصاد و فرهنگ در شعار و همایش خلاصه نشود
به گزارش قم نیوز، حسن گروسی، در گردهمایی طلاب و فضلای بیجار، در قم، نقش روحانیت در عملیاتی کردن شعار«اقتصاد و فرهنگ با عزم و مدیریت جهادی» را تعیین کننده خواند و گفت: مکتب غنی تشیع در طول تاریخ، پیشتاز ارائه الگوهای اسلامی بوده است.

وی با اشاره به نقش رهبری در جامعه، ابراز داشت: رهبر فرزانه انقلاب با تدبیر و مدیریتی منحصر به فرد، مباحث کلان را به طور دقیق رصد کرده و راهکارهای اساسی و نقشه راه را ارائه می دهند و مردم و مسئولان باید براساس این راهبردها حرکت کنند.

آماری نگران کننده

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای تحقق بخشیدن به شعار سال، باید الگوی مصرف در کشور اصلاح شود و تولید داخل رونق یابد. هر چند متاسفانه الان در کشور، کار مفید در روز ۲۰دقیقه بیشتر نیست.

گروسی با اشاره به این که دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم تلاش می کند، خاطرنشان کرد: دولت با تمام تلاش برای ایجاد اقتصاد پویا و مقاومتی در کشور تلاش می کند، گرچه انتقادهایی نیز برآن وارد است، ولی در کل تلاش دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای، اجماع جهانی علیه کشور را برهم زده است.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشور متعلق به امام عصر(ع) است و دارای فرهنگ غنی اسلامی می باشد و می توان با مدیریت جهادی همه مشکلات را برطرف کرد.

لزوم پرهیز از برخورد شعاری

وی بر لزوم پرهیز از برخورد شعاری با مقوله های اقتصاد و فرهنگ تاکید کرد و گفت: نباید پرداختن به اقتصاد و فرهنگ، در شعار و همایش خلاصه شود و از اصل موضوع و مدیریت جهادی غافل شویم، چون با مدیریت جهادی توانستیم هشت سال در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کنیم.

گروسی در پایان با اشاره به مظلومیت مقوله فرهنگ، یاد آور شد: باید از همه ظرفیت ها در زمینه ترویج فرهنگ اسلامی و رفع ناهنجاری های فرهنگی، استفاده کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciuzar.t1ar52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما