سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : 27190
آیت‌الله نوری همدانی:

آیت‌الله مهدوی کنی نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب داشت

قم نيوز : قم نیوز: آیت‌الله نوری همدانی با صدور پیامی، رحلت آیت الله مهدوی کنی را به مقام معظم رهبری، عموم مردم متدین ایران اسلامی و بیت آن مرحوم تسلیت گفت.
آیت‌الله مهدوی کنی نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب داشت
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله نوری همدانی با صدور پیامی، رحلت آیت الله مهدوی کنی را به مقام معظم رهبری، عموم مردم متدین ایران اسلامی و بیت آن مرحوم تسلیت گفت.

مرجع تقلید شیعیان، پس از دریافت خبر ارتحال آیت الله مهدوی کنی، با صدور پیامی تصریح کرد: ایشان که از پیشتازان حرکت انقلاب اسلامی در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی بودند، عمر پر برکت خود را در راه ترویج اسلام، مکتب تشیع، آرمان‌های امام خمینی (ره) و اهداف رهبر معظم انقلاب سپری کردند.

استاد برجسته حوزه علمیه در بخش دیگری از این پیام خاطرنشان کرد: آیت الله مهدوی کنی پس از انقلاب با قبول مسئولیت‌های مختلف نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشتند و خدمات ارزنده‌ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کردند.

آیت‌الله مهدوی‌کنی ۱۴ خرداد امسال، پس از بازگشت از مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، در منزل دچار عارضه قلبی شد و سپس به بیمارستان منتقل شده بودو صبح امروز در بیمارستان شهید رجایی تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdciuzar.t1ay32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما