سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۴
کد مطلب : 27938
نماینده مردم قم در مجلس:

9 دی نقطه تثبیت نظام بعد از انقلاب بود

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس گفت: 9 دی نقطه تثبیت نظام بعد از انقلاب بود که به دست مردم و با حضور خودجوش آنها انجام شد.
9 دی نقطه تثبیت نظام بعد از انقلاب بود
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی‌فراهانی امروز در گفت‌وگو با فارس در قم با اشاره به سالروز حماسه 9 دی اظهار کرد: مردم در 9 دی سال 88 با حضور خودجوش خود برای دفاع از انقلاب اسلامی و اعتقادات به میدان آمدند که همین موضوع موجب شد این روز نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.
 
وی با بیان اینکه مردم در این روز چشم فتنه و فتنه‌گران را کور کردند، بیان کرد: مردم هر گاه احساس کنند که نظام و انقلاب در خطر است به صحنه آمده و به ندای رهبری لبیک می‌گویند که روز 9 دی از جمله این روزها بود.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر اساس آموزه‌های دینی ایام‌الله را باید همیشه زنده نگه داشت و آن را تذکر داد و در همین راستا روز 9 دی که از این روزها محسوب می‌شود باید زنده نگه داشته شود.
 
وی با اشاره به اینکه در روز 9 دی مردم در مقابل استکبار و کسانی که به دنبال نابودی انقلاب بودند ایستادند، گفت: در این روز به عاشورا و مقدسات دینی ملت ایران توهین شد که همین مسئله خشم مردم را چندین برابر کرده و این حماسه را رقم زد.
 
امیرآبادی با بیان اینکه اقدام مردم در روز 9 دی نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد، ادامه داد: در حقیقت مردم در این روز نقشه‌ ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران را از بین برده و توانستند توطئه‌ عظیم دشمن را خنثی کنند.
 
نماینده مردم قم در خانه ملت همچنین با اشاره به قیام 19 دی مردم قم اظهار کرد: در این روز که قبل از پیروزی انقلاب رخ داد توهین آشکاری به امام امت صورت گرفت که در آن روز هم همانند روزهای حساس دیگر مردم با هوشیاری به میدان آمده و آن را خنثی کردند.
 
وی تصریح کرد: با گذشت بیش از 30 سال از این اتفاق شاهد بودیم که مردم این هوشیاری را در سال 88 از خود بروز داده و در برابر توهینی که به ولایت توسط دشمنان صورت گرفته بود ایستادند.
 
امیرآبادی فراهانی این دو واقعه را نقطه عطف پیروزی انقلاب دانست و گفت: 9 دی نقطه تثبیت نظام بعد از انقلاب بود که به دست مردم و با حضور خودجوش آنها انجام شد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdciv3ar.t1ayp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما