جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 46478
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم مطرح کرد:

حالت فوق بحرانی برای 2800 هکتار از کانون‌های تولید ریزگرد قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: دو هزار و 800 هکتار از کانون‌های تولید ریزگرد استان در حالت فوق بحرانی قرار دارد.
حالت فوق بحرانی برای 2800 هکتار از کانون‌های تولید ریزگرد قم
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی عصر امروز در مراسم افتتاح همزمان 14 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم که در منطقه پردیسان برگزار شد، با بیان اینکه در سایه همدلی و همکاری بسیاری از اهداف قابل تحقق است، اظهار کرد: مسؤولان و بدنه اجرایی در اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هماهنگی مطلوبی داشته به همین علت کارها به شیوه مطلوبی دنبال می‌شود.

وی به برخی از ظرفیت‌های شهر قم اشاره کرد و افزود: استفاده از این ظرفیت‌ها نیازمند اراده و عزم همگانی است. برای اینکه بتوانیم در حوزه منابع طبیعی به نتایج گسترده‌تری برسیم باید تعامل را با نگاه جدی‌تری دنبال کرده و در رفع مشکلات کوشا باشیم.

استاندار قم با تاکید بر اینکه نزدیک به دو هزار و 800 هکتار از کانون‌های تولید ریزگرد استان در حالت فوق بحرانی قرار دارد، تصریح کرد: باید به عنوان نمونه این محدوده را در دستور کار قرار دهیم تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت را بررسی کرده و در راستای تقویت نقاط قوت گام برداریم.

وی تلاش‌های انجام شده در اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم را قابل تقدیر دانست و مطرح کرد: گرد و غبار استان قم دارای منشا داخلی است و با توجه به بالا بودن وسعت کانون‌های تولید ریزگرد شهرهای اطراف را نیز مورد تاثیر قرار می‌دهد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciv5a5.t1aqy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما