يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 47468
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

ایستگاه‌های صلواتی آلوده به تبلیغات انتخاباتی نشود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی پیش‌رو است به همین علت باید مراقب باشیم تا ایستگاه‌هایی که در نیمه شعبان برپا می‌شود رویکرد تبلیغاتی نداشته باشد چرا که این اقدام جو و حاکمیت معنوی فضای نیمه شعبان را مورد تاثیر قرار می‌دهد.
ایستگاه‌های صلواتی آلوده به تبلیغات انتخاباتی نشود
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی شنبه شب در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم که در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه در برخی از مناسبت‌های مذهبی حجم قابل توجهی از زائران و مسافران در قم حضور می‌یابند، اظهار کرد: هر ساله در نیمه شعبان اقدامات مطلوبی برای خدمات‌رسانی به زائران انجام می‌شود که افزایش این خدمات‌رسانی نیازمند هماهنگی گسترده‌تر است.

وی با تاکید بر اینکه رضایتمندی مردم به عنوان یک اولویت مطرح است، اضافه کرد: رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت باید به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار گیرد چرا که این رویکرد می‌تواند نتایج مطلوب‌تری را به دنبال داشته باشد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی اقدام مطلوبی است اما این برنامه‌ها باید در راستای تسهیل روند تردد باشد نه اینکه مانعی برای تردد زائران شود و نارضایتی عمومی را به دنبال داشته باشد به همین علت چیدمان ایستگاه‌های صلواتی و موقعیت مکانی آنها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی از برنامه‌ریزی برای اجرای مراسم نورافشانی نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران یاد کرد و گفت: امسال می‌توانیم به صورت همزمان نورافشانی کوچکتری در حرم حضرت معصومه(س) نیز داشته باشیم چرا که حرم این بانوی کریمه قطب فرهنگی استان است و در این مکان مقدس نیز باید در ذهن مخاطب نیمه شعبان یادآوری شود.

صادقی با تاکید بر اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی برای نیروهای مختلف امدادی، انتظامی و خدماتی به صورت مستمر باید دنبال شود، عنوان کرد: با تکیه بر ارزیابی‌های مثبت و منفی می‌توانیم هر ساله شاهد بهبود خدمات‌رسانی به زائران باشیم.

وی با بیان اینکه موضوع امنیتی یکی از اولویت‌های مورد توجه استانداری قم است، تصریح کرد: برای مردم تجمع قابل توجه مردم در نیمه شعبان باید برنامه‌ریزی امنیتی مطلوبی داشته باشیم چرا که این تجمع یک بازتاب بین‌المللی دارد و تامین امنیت آن به عنوان یک موضوع مهم مطرح است.

صادقی یادآور شد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش‌رو است به همین علت باید مراقب باشیم تا ایستگاه‌هایی که در نیمه شعبان برپا می‌شود رویکرد تبلیغاتی نداشته باشد چرا که این اقدام جو و حاکمیت معنوی فضای نیمه شعبان را مورد تاثیر قرار می‌دهد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciv5a5.t1ayq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما