چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 29468
معاون شهردار قم:

جشنواره ملی نمادهای شهر رضوی به میزبانی قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم از برگزاری جشنواره ملی نمادهای شهر رضوی در قم خبرداد.
جشنواره ملی نمادهای شهر رضوی به میزبانی قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، سید رسول موسوی نژادیان از برگزاری جشنواره ملی نمادهای شهر رضوی در شهر مقدس قم خبرداد و اظهارداشت: المان‌های به کار رفته در هر شهر نشان دهنده هویت آن شهر است و حرم حضرت معصومه (س) و جمکران مهم‌ترین شاخص و نماد شهر قم هستند.

معاون سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم، نمادهای مختلف شهری را از آثار معرفی کننده شهر و مراکز فرهنگی دانست و افزود: المان‌ها و نمادها به جهت اثرگذاری که در شهر دارند در میادین و مراکز شهرها نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه شهر قم دارای هویت مذهبی و تأثیرگذار است، از همین رو باید نمادهای مورد استفاده در این شهر واجد هویت دینی و انقلابی باشد گفت: جشنواره ملی نمادهای شهری رضوی از معتبر‌ترین جشنواره‌ها است که توافق صورت گرفت تا به‌صورت ملی برگزار شود از همین رو افرادی که در زمینه نمادهای شهری تخصص دارند به بررسی این نمادها می‌پردازند.

موسوی نژادیان با تاکید براینکه جشنواره ملی نمادهای شهری رضوی در دو بخش حجم و نقش برجسته برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره در سال ۹۴ همزمان با ایام دهه کرامت در استان قم برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم، قرآن، عترت، انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت را از محورهای جشنواره ملی نمادهای شهری رضوی برشمرد و خاطرنشان کرد: بنیاد بین المللی امام رضا (ع) امتیاز برگزاری جشنواره را در اختیار قم قرار داده که خروجی این جشنواره می‌تواند در سایر شهرها نیز مورد استفاده باشد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciv5ar.t1a3q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

M
سلام
الان بیست و چهارم خرداده هنوز نتایج اولیه رو اعلام نکردن.
میگن سالی که نکوست از بهارش پیداست.
بی احترامی بزرگی به جامعه هنرمندانه