چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 52408
منبع : خبرگزاری فارس
از پنجشنبه 26 مرداد ماه صورت مي‌گيرد

رقابت 2 نماينده قم در فوتسال نوجوانان ايران / الوند و انصار قم هم‌گروه شدند

قم نيوز : قم نیوز: دو نماينده فوتسال استان قم از روز پنجشنبه 26 مرداد ماه رقابت خود با حريفان حاضر در مسابقات ليگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌هاي كشور را آغاز مي‌كنند.
رقابت 2 نماينده قم در فوتسال نوجوانان ايران / الوند و انصار قم هم‌گروه شدند
به گزارش قم نیوز، بعد از برگزاری مرحله مقدماتی بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور، از روز پنجشنبه 26 مرداد ماه دوره جدید مسابقات لیگ فوتسال نوجوانان دسته اول باشگاه‌های ایران با حضور دو نماینده قم آغاز می‌شود.

کمیته داوران اسامی داوران قضاوت کننده در بازی‌های سال 1396 لیگ دسته اول فوتسال نوجوانان کشور را در حالی اعلام کرد که این مسابقات از روز پنجشنبه ۲۶ مرداد ماه تا اول شهریور در دو گروه و به میزبانی استان‌های اصفهان و گیلان به انجام خواهد رسید.

در گروه نخست این رقابت‌ها که در اصفهان به انجام می‌رسد، تیم‌های فوتسال فراز شاهین اصفهان، کویر ابرکوه یزد، مقاومت ایلام، کمیل کریمان کرمان، کلاسیک خرم‌آباد، بام‌گستر دلیجان و گیتی‌پسند اصفهان برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی به رقابت می‌پردازند.

در حالی که نماینده فدراسیون در این گروه نعمت کریمی است، داوران قضاوت کننده در بازی‌های این گروه نیز آرمین ابراهیمی تلوباغی، مرتضی وفائی‌نژاد، امیرحسین نادب، جهانگیر فراهانی، حجت حبیبی، وحید اکراد، علی هاشم‌زاده، مصطفی سیاح و وحید مفتاح با نظارت اصغر علی‌بیگی هستند.

اما دو نماینده فوتسال قم یعنی تیم‌های انصار و الوند در گروه دوم مقدماتی جای دارند و بازی‌های این گروه به میزبانی هیأت‌‌‌‌‌ گیلان در حالی برگزار می‌شود که دو نماینده قم باید با تیم‌های ماهان منجیل رودبار، گیتی‌پسند مهد، پرشین‌پارس مشهد، مس سونگون ورزقان و مقاومت البرز رقابت کنند.

داوود سیاح نماینده فدراسیون در گروهی است که دو نماینده فوتسال قم حضور دارند، ضمن اینکه داوران این گروه محسن سبزواری، علیرضا حسن‌زاده، امیرحسین پندده، دانیال منصوری، کامران امیری، کامبیز امیری، پیمان باغینی، امیررضا انجم‌شجاع و اسماعیل دولت‌یاری هستند و فرهاد حسینیان بازی‌های این گروه را نظارت می‌کند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciv5aw.t1aru2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما