شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : 36208

حاشیه هایی از نماز جمعه این هفته قم

قم نيوز : قم نگار: نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم با جلوه ها و حاشیه هایی همراه بود که از مهمترین آنها می توان به حضور آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان دراین آیین عبادی و سیاسی اشاره کرد.
حاشیه هایی از نماز جمعه این هفته قم
به گزارش قم نگار،در نماز عبادی سیاسی جمعه حضرات آیات جوادی آملی، شاهرودی، امینی، خاتمی و خرازی و جمعی از فرماندهان سپاه علی بن ابیطالب(ع) و نیروی انتظامی نیز حضور یافته بودند.

** جمعی از طلاب و فضلای خارجی جامعه المصطفی العالمیه نیز در کنار طلاب و روحانیون حوزه های علمیه و اقشار مختلف مردم در نماز جمعه شرکت کرده بودند.

** صفوف به هم پیوسته نماز جمعه قم که در خیابان آیت الله مرعشی نجفی و در کنار شبستان امام خمینی گسترده شده بود، جلوه ویژه ای به این آیین باشکوه داده بود.

** حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در خطبه های نمازجمعه قم گفت: شورای نگهبان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، افراد واجد صلاحیت را از طیف ها و سلایق گوناگون به مردم معرفی کند.

** پیش از خطبه های نمازجمعه قم ، آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام و محاصره مقاومت اسلامی در منطقه، هوشیاری و بصیرت مردم و مسوولان برای خنثی کردن توطئه های دشمنان را بسیار ضروری دانست.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcivrap.t1aqu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما