شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 47008
منبع : خبرگزاری فارس
جانشين فرماندهي انتظامي استان قم مطرح کرد

شناسايي و دستگيري سارق حرفه‌اي خودروهاي مدل بالا

قم نيوز : قم نیوز: جانشين فرماندهي انتظامي استان قم از دستگيري سارق حرفه‌اي خودروهاي مدل بالا در قم خبر داد.
شناسايي و دستگيري سارق حرفه‌اي خودروهاي مدل بالا
به گزارش قم نیوز حمید رضا اسدی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودروهای مدل بالا، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با بکارگیری یکسری شگردهای پلیسی یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار خودروهای مدل بالا که اهل یکی از استان‌های غربی، ساکن شهر قم را شناسایی و دستگیر کردند.

اسدی ادامه داد: وی در سال 1394 به اتهام سرقت دو دستگاه خودرو زانتیا و پژو و حمل و نگهداری سلاح گرم با چندین عدد فشنگ دستگیر و به 11 سال حبس و سپس تبعید محکوم شده بود که با شامل شدن رفعت اسلامی، پس از 14 ماه تحمل حبس آزاد و فعالیت مجدد خود را در زمینه سرقت، سند نمره و انتقال خودروهای مدل بالا به یکی از استان‌های جنوب شرقی آغاز کرده و با درآمد حاصله از این امر یک دستگاه خودرو لوکس و گران قیمت خریداری و به صورت مخفیانه در مناطق بالای شهر قم زندگی می‌کند.

وی اضافه کرد: با تلاش مضاعف کارآگاهان پلیس آگاهی استان، شماره تلفن مخفی همراه متهم که با مالخران و همدستانش در ارتباط بوده، کشف شد و در بازرسی از محل حضور متهم اموال مسروقه شامل یک جفت پلاک انتظامی خودرو نیسان، دو دستگاه ECU، دو عدد فیش خودرو، دو عدد شاه کلید شانه‌ای، چند عدد سوئیچ یدکی خودرو و چند دستگاه گوشی اپل و ساده کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم بیان کرد: متهم تاکنون به سرقت چهار دستگاه خودروی مدل بالا اقرار کرده که توسط کارآگاهان محرز شده و دو نفر مالخر نیز در این ارتباط شناسایی و دستگیر شده‌اند، اما همچنان تحقیقات پیرامون کشف سایر سرقت‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcivua5.t1ayu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما