پنجشنبه ۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : 31078

فریدون همتی سرپرست استانداری قم شد + سوابق

قم نيوز : قم نیوز: پس از استعفای محمد صادق صالحی منش از استانداری قم، وزیر کشور فریدون همتی را به عنوان سرپرست استانداری قم معرفی کرد.
فریدون همتی، سرپرست استانداری قم.
فریدون همتی، سرپرست استانداری قم.
به گزارش قم نیوز، قمنا نوشت: فریدون همتی متولد 1339 در شهر ایلام  بوده و دانشجوی دکترای مدیریت بازرگانی دانشگاه شهید بهشتی است، فریدون همتی نامی است که مردم آذربایجان غربی آن را به واسطه حضورش در صداوسیما می شناسند وهنوز هم نامش در میان کارکنان صدا وسیما می درخشد. دوران مدیریت او را برخی، یکی از موفق ترین دوره های فعالیت رسانه ملی در استان آذربایجان غربی می دانند که ساختمان فعلی گلشهر یکی از ثمرات این مدیریت است.همتی بعد از چندی از صداوسیما استعفا داد و برای رقابت انتخاباتی راهی دیارش «ایلام» شد.

وی نمایندگی مردم ایلام را در دوره هفتم مجلس به دست آورد درحالیکه ارتباطاتش با آذربایجان غربی و دوستان سیاسی اش را همچنان حفظ کرده بود، همتی در دوره هشتم و بعد از اینکه از راهیابی به مجلس بازماند به دعوت عبدالرضا رحمانی فضلی، معاون سیاسی سابق صداوسیما که رئیس دیوان محاسبات شده بود، نزد وی رفت و مسئولیت معاونت این نهاد را عهده دار شد.

بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و وزیر کشور شدن رحمانی فضلی، گمانه زنی های زیادی در خصوص فریدون همتی صورت گرفت به طوریکه برخی رسانه ها ،حکم استانداری آذربایجان غربی برای همتی را قطعی می دانستند.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcivuap.t1azy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

اییییلام؟!