شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : 22078

بودجه تیم هندبال ثامن مشهد ۱۰ برابر صبای قم است

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم هندبال صبای قم گفت: بودجه تیم هندبال ثامن مشهد ۱۰ برابر صبای قم است و با این اوصاف اختلاف سطح فنی دو تیم منطقی به نظر می‌رسد.
بودجه تیم هندبال ثامن مشهد ۱۰ برابر صبای قم است
به گزارش قم نیوز، سید ناصر فلسفی درباره مسابقه تیمش برابر تیم هندبال ثامن الحجج مشهد در هفته هجدهم لیگ بر‌تر هندبال کشور اظهار کرد: در بازی با ثامن خوب جنگیدیم و هر چه در توانمان بود ارائه کردیم اما در نیمه دوم شرایط بازی به شکلی پیش رفت که نتوانستیم در برابر حملات میزبان مقاومت کنیم.

وی گفت: در نیمه نخست از نظر فنی بسیار خوب عمل کردیم و با تساوی به رختکن رفتیم اما در نیمه دوم تیم ثامن الحجج که آمادگی بدنی بهتری نسبت به ما داشت و از بازیکنان بسیار خوبی هم بهره می‌برد توانست اختلاف امتیاز را زیاد کند و در ‌‌نهایت برنده بازی باشد.

سرمربی تیم هندبال صبای قم افزود: اختلاف سطح فنی بین بازیکنان دو تیم زیاد است چنان که تیم هندبال صبا در جریان بازی حداکثر از ۷ بازیکن خود بهره گرفت اما تیم ثامن الحجج آن قدر بازیکن خوب و هم سطح در اختیار دارد که ۱۵ بازیکن تیمش را برابر ما به میدان فرستاد و تقریبا از تمام توان تیمی خود استفاده کرد.

فلسفی بیان کرد: اختلاف توان فنی بازیکن اصلی و ذخیره تیم ما شاید حدود ۸۰ درصد باشد اما در تیمی مثل ثامن الحجج مشهد این اختلاف ۱۰ درصد است که نشانگر سطح نزدیک فنی بازیکنان این تیم به هم است و بدیهی است که دست مربی برای اعمال تغییرات در ترکیب تیم در جریان مسابقه باز است.

وی ابراز کرد: با وجود باخت برابر ثامن، از بازی بازیکنانم کاملا راضی هستم زیرا با تمام وجود بازی کردند و تا زمانی که فشار بدنی کار را برای آن‌ها سخت نکرده بود پا به پای حریف پیش رفتند.

سرمربی تیم هندبال صبای قم تصریح کرد: تیم هندبال صبا با بودجه‌ای بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان و تیم هندبال ثامن الحجج مشهد با بودجه‌ای بین ۲ تا ۳ میلیارد تومان بسته شده و وقتی بودجه تیم هندبال ثامن مشهد ۱۰ برابر صبای قم باشد اختلاف سطح فنی دو تیم منطقی به نظر می‌رسد.

فلسفی با انتقاد از یکی از داوران بازی با ثامن الحجج مشهد گفت: متاسفانه یکی از دو داور مسابقه غرض ورزی کرد و جانبدارانه سوت زد و من حتی پیش از بازی به وی گفتم که تیم ثامن الحجج به خودی خود قدرتمند و توانمند هست و از او خواستم عادلانه و بدون توجه به نام میزبان سوت بزند اما در نیمه دوم از این داور ضربه خوردیم.

وی خاطرنشان کرد: در بازی‌های آینده تلاش می‌کنیم ۲ یا ۴ امتیاز دیگر بگیریم و با عملکردی آبرومندانه لیگ بر‌تر را به انتها برسانیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcivuar.t1ary2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما