دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : 37838
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار منطقه هفت قم:

18 هزار تن آسفالت در معابر منطقه 7 پخش می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه هفت شهرداری قم گفت: برنامه داریم امسال بیش از 18 هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه هفت پخش کنیم.
18 هزار تن آسفالت در معابر منطقه 7 پخش می‌شود
به گزارش قم نیوز، علیرضا اقبالیان با بیان اینکه بسیاری از برنامه‌های عمرانی منطقه هفت شهرداری قم برای تامین تسهیلات و امکانات مناسب برای زائرین و تسریع در روند خدمات شهری در این منطقه است اظهار کرد: در این زمینه یکی از اولویت‌های منطقه بهسازی معابر و همچنین انجام روکش آسفالت خیابان‌ها است.

وی با اشاره به تمهیدات شهرداری قم برای تامین آسفالت مناطق شهری برای رفع مشکلات معابر و خیابان‌ها خاطرنشان کرد: امسال ظرفیت مساعدی برای ایجاد نهضت آسفالت در سطح مناطق و معابر شهری ایجاد شده و امیدواریم بتوانیم برنامه‌های این بخش را به خوبی در شهر اجرایی کنیم.

شهردار منطقه هفت قم با بیان اینکه اعتبارات لازم برای اجرای نهضت آسفالت در این منطقه در نظر گرفته شده است، افزود: معابر و خیابان‌های هدف برای روکش و بهسازی آسفالت مورد نظر قرار گرفته و با آغاز برنامه‌ها به مرور آسفالت معابر بهسازی می‌شود.

وی از برنامه شهرداری منطقه هفت برای پخش بیش از 18 هزار تن آسفالت در سطح معابر و خیابان‌های این منطقه خبر داد و گفت: برنامه شهرداری منطقه هفت برای توزیع این میزان آسفالت در سطح معابر جزئی از برنامه کلان شهری برای بهسازی و روکش معابر و نهضت آسفالت است.

اقبالیان گفت: همچنین شهرداری منطقه هفت در بخش‌های دیگر عمرانی از جمله جدول گذاری، موزائیک فرش و توسعه معابر و بوستان‌ها برنامه‌های گسترده ای دارد که تا پایان سال اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcivvap.t1ayp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما