چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : 22898
رئیس سازمان حج و زیارت در قم خبر داد

تعطیلی ستاد ارائه خدمات به زائران ایرانی در فرودگاه عربستان

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ستادی که در فرودگاه عربستان برای خدمات به زائران ایرانی تشکیل شده از ۱۵ روز پیش متاسفانه تعطیل شده که بر همین اساس در تلاش هستیم این ستاد دوباره کار خود را آغاز کند.
تعطیلی ستاد ارائه خدمات به زائران ایرانی در فرودگاه عربستان
به گزارش قم نیوز، سعید اوحدی در همایش مدیران و کارگزاران حج که در سالن همایش‌های اداره کل حج و زیارت استان قم برگزار شد با اشاره به اینکه در نظر داریم شعار سال در حوزه اقتصاد و فرهنگ را در سازمان حج و زیرات پیاده کنیم اظهار کرد: سازمان حج و زیرات نیازمند یک مدیرت جهادی همه جانبه است.

وی با اشاره به اینکه سازمان حج و زیارت خانواده‌ای بیش از ۷۰ هزار نفری را در کشور تشکیل می‌دهد عنوان کرد: سفرهای استانی سازمان حج و زیرات سبب افزایش هم افزایی مجموعه های مختلف می شود.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه کشور عربستان ، با توسعه فضاهای مسجدالحرام و مسجدالنبی در مدینه در تلاش است تا شمار زائران عمره را به مرز ۸ میلیون نفر برساند تصریح کرد: امسال ۸۰۰ هزار نفر خدمه خارجی که در کشور عربستان سعودی مشغول به کار بودند اخراج شدند که ممکن است این موضوعات سبب مشکلاتی شود.

اوحدی با تایکد بر اینکه با تصویب قوانین جدید،شرکت‌های صعودی برای خدمات رسانی در فرودگاه و هتل‌ها فعال شدند خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت های موجود در این زمینه استفاده کنیم.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: سال گذشته ۴۹۰ هزار نفر به سفر عمره مشرف شدند که در حال حاضر این شمار به ۶۰۰ هزار نفر رسیده و در تلاش هستیم این شمار را یه ۸۰۰ هزار نفر برسانیم و بر همین اساس ۶۸ درصد اعزام زائران به عمره افزایش پیدا کرده است.

اوحدی با اشاره به اینکه اعزام زائران از ماه صفر آغاز می شود تصریح کرد: ستادی که در فرودگاه عربستان برای خدمات به زائران ایرانی تشکیل شده از ۱۵ روز پیش متاسفانه تعطیل شده که بر همین اساس در تلاش هستیم این ستاد دوباره کار خود را آغاز کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcivvar.t1ar32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما