سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 16868
به همت مرکز تحقیقات کامپیوتر علوم اسلامی صورت گرفت

انتشار «نمایه بسیج» در فضای مجازی

قم نيوز : قم نیوز: مرکز تحقیقات کامپیوتر علوم اسلامی به مناسبت هفته بسیج به تبیین نماد استقامت و رویش فداکاری پرداخته و نسبت به انتشار نمایه بسیج در فضای مجازی اقدام کرده است.
انتشار «نمایه بسیج» در فضای مجازی
به گزارش قم نیوز، «نمایه بسیج» با ارائه پنج مطلب برگرفته از گزیده کتاب، مقالات، مجلات و پرسش و پاسخ به همت مرکز تحقیقات کامپیوتر علوم اسلامی و به مناسبت هفته بسیج در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.
 
در این نمایه مناسبتی به عناوینی مانند بسیج آموزش استقامت، رویش فداکاری، مبلغ و بسیج، کارکردهای فرهنگی اجتماعی بسیج و مقایسه تطبیقی ارتش دولتی و ارتش ملی پرداخته شده است.
 
در بخشی از این نمایه آمده است: واژه بسیج در جامعه مذهبی ایران واژه‌ای آشناست و از شنیدن آن مفهومی برایش تداعی نکند.
 
در ادامه آمده است: اسوه‌های ایثار بسیج درخت پرثمری است که شکوفه‌های شکوهمند آن رایحه ایثار، اخلاص و مقاومت را در فضای انسانیت پراکنده می‌سازد و در بوستان بسیج دلاورانی گمنام پرورش یافته‌اند که با رشادت خالصانه عروج به سوی عرش، قدس و ملکوت را زمزمه کرده‌اند.
 
گفتنی است، عوامل متعددی در شکل‌گیری، رشد، توسعه و بالندگی فرهنگ‌ها و تمدن‌ها ایفای نقش می‌کنند و شناسایی فهرست این عوامل و سپس طبقه‌بندی آن‌ها و تفکیک عوامل اصلی و اولیه با علل فرعی و ثانویه این واقعیت را آشکار می‌سازد.
 
این نمایه اکنون بر روی پایگاه حوزه نت قرار گرفته است و علاقه‌مندان می‌توانند برای خواندن این نمایه مناسبتی به نشانی اینترنتی ttp://www.hawzah.net/fa/subject/subjects/83003 مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcivvaz.t1aqq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما