پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : 25598

روحیه بسیجی در خدمت به زائران حرم حضرت معصومه(س)

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم شهردار قم را یک بسیجی دانست و گفت: مجموعه شهرداری قم در خدمت رسانی به مجاوران حرم حضرت معصومه(س) داشتن روحیه بسیجی را ثابت کرده‌اند.
روحیه بسیجی در خدمت به زائران حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ولی‌الله بیاتی در دیدار مسئولان بسیج سازندگی سپاه استان قم با شهردار قم اظهار داشت: سپاه و بسیج ظرفیت‌های مهمی دارند و اگر بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم، بسیاری از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به گستردگی فعالیت بسیج در میان اقشار مختلف جامعه تصریح کرد: حوزه‌های مقاومت بسیج در بخش‌های مختلف شهرداری و سازمان‌های بسیج اقشار مرتبط با شهرداری ازجمله بسیج مهندسین باید با یکدیگر تعامل کنند تا شاهد انجام اقدامات موثری در زمینه فرهنگی و اقتصادی باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم به برخی از همکاری‌های شهرداری قم و سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) اشاره کرد و گفت: پاسداران و بسیجیان در انجام فعالیت‌های مشترک با شهرداری تاثیرات مناسبی داشته‌اند که نشان‌دهنده اعلام آمادگی آن‌ها برای انجام اقدامات مشترک گسترده‌تر است.

وی، شهردار قم را یک بسیجی دانست و بیان کرد: مجموعه شهرداری قم در خدمت رسانی به مجاوران حرم حضرت معصومه(س) داشتن روحیه بسیجی را ثابت کرده‌اند.

بیاتی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های سپاه و بسیج خیر و برکت دارد و موجب پیشرفت سازمان‌ها و دستگاه‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcivwar.t1aw32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما