جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 51508
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار منطقه هفت قم اعلام کرد

تشکیل کمیته مدیریت بحران در شهرداری منطقه هفت قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه هفت قم از تشکیل کمیته مدیریت بحران در این منطقه خبر داد.
تشکیل کمیته مدیریت بحران در شهرداری منطقه هفت قم
به گزارش قم نیوز، علیرضا اقبالیان با اعلام تشکیل کمیته مدیریت بحران این منطقه، گفت: وقوع حوادث و اتفاقات بخصوص در زندگی‌های شهری هیچگاه دور از انتظار نیست اما آنچه بیش از همه اهمیت دارد رفع خطر و پیشگیری از وقوع حادثه است.

شهردار منطقه هفت قم افزود: در صورت وقوع حادثه ضروری است تا ضمن امداد رسانی و خدمات رسانی به آسیب دیدگان احتمالی یا جلوگیری از گسترش خطر، بتوان در قالب یک ستاد مرکزی، بحران را مدیریت و ابعاد مختلف آن را پوشش داد.

اقبالیان رفع خطر و پیش بینی‌های لازم در این خصوص که بعضاً در قانون شهرداری‌ها هم دیده شده را دارای اهمیت مضاعف دانست و بیان داشت: طبیعی است جلوگیری از وقوع حادثه و پیشگیری از آن هزینه‌های کمتری دارد و شهرداری قم در این خصوص اقدامات لازم قانونی را در دستور کار خود دارد.

شهردار منطقه هفت قم افزود: توجه به ویژگی‌های خاص هسته مرکزی شهر قم، ضرورت همکاری سازمان‌های مرتبط با موضوع رفع خطر و مدیریت بحران را دوچندان کرده و بدون همکاری و حضور سایر ارگان‌ها، نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد.

وی گفت: اقدامات و آموزش‌های لازم برای مقابله با بحران برای کلیه شهروندان لازم و حیاتی است که این منطقه در نظر دارد برنامه‌های آموزشی خانوادگی در سطح بوستان‌های منطقه برگزار کند که در آینده در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcivwaw.t1azu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما