چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : 15508
شهردار قم:

قم نیازمند برپایی نمایشگاه دائمی قرآن است

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: قم نیازمند یک نمایشگاه دائمی قرآن است که در طول سال برپا باشد.
قم نیازمند برپایی نمایشگاه دائمی قرآن است
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در حاشیه نمایشگاه قرآن و عترت ایجاد نمایشگاه دائمی قرآنی را در شهر قم ضروری دانست و اظهار کرد: در شهر مقدس قم که حرم اهل بیت(ع) است، باید یک نمایشگاه دائمی قرآنی را شاهد باشیم که در طول سال دائر باشد و در مناسبت‌ها برنامه‌های تشویقی خاصی از جمله تخفیف‌های خوبی را به مردم ارائه کند.
 
شهردار قم با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت قم در مجتمع ناشران گفت: امسال اولین ماه رمضانی است که شاهد بهره برداری از مجتمع ناشران هستیم و برگزاری نمایشگاه قرآنی در ماه رمضان که بهار قرآن است، کار خوبی بوده است.
 
وی اضافه کرد: در نمایشگاه کتاب‌های قرآنی و ائمه معصومین و نرم افزارهای آموزش قرآن را مشاهده کردم که کارهای خوبی بودند.
 
دلبری با اشاره به اولین سال برگزاری نمایشگاه قرآن در قم گفت: با توجه به اینکه امسال، سال اول برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در قم بود، نواقصی در کار وجود داشت که در سال‌های آینده برطرف می‌شود.
 
وی ادامه داد: مردم شهر قم از نمایشگاه قرآن و عترت بازدید کردند و از آن استقبال کردند که برگزار کنندگان نمایشگاه باید با احساس نیاز مردم، نمایشگاه قرآن را توسعه بدهند و با امکانات بهتری آن را برگزار کنند.
 
شهردار قم با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شهرداری قم اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان نمایشگاه‌های فرهنگی در بوستان‌ها برگزار می‌شد و همچنین فرهنگسراها در این ماه برنامه‌های ویژه ای را دارند.
 
پیش بینی مکان‌های فرهنگی در بلوار پیامبر اعظم
 
دلبری بلوار پیامبر اعظم را یکی از ظرفیت‌های فعالیت فرهنگی در قم دانست و افزود: در بلوار پیامبر اعظم برای فضاهایی برای فعالیت فرهنگی پیش بینی شده که مکان نمایشگاه‌ها و مجموعه باغ موزه‌ها خواهد بود و پس از تکمیل شدن در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
 
شهردار قم با اشاره به پروژه‌های سرمایه گذاری مشترک در قم گفت: قطعا رویکرد مشارکت بخش خصوصی و شهرداری استمرار پیدا خواهد کرد و شهرداری در خدمت سرمایه گذاران محترم است و عملیات اجرایی پروژه‌ها و مجتمع‌ها پس از انعقاد قرارداد در حال انجام است.
 
وی اضافه کرد: چند پروژه سرمایه گذاری مشترک در مرحله انعقاد قرارداد است که به زودی مراسم کلنگ زنی این پروژه‌ها را شاهد هستیم.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcivwaz.t1awu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما