شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : 49718
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌ والیبال استان قم خبر داد

رقابت 4 تیم برای صعود به فینال جام رمضان والیبال در قم

قم نيوز : قم نيوز: دبیر هیأت‌ والیبال استان قم از برگزاری دو مسابقه برای تعیین فینالیست‌های مسابقات قهرمانی جام رمضان والیبال باشگاه‌ها در قم خبر داد.
رقابت 4 تیم برای صعود به فینال جام رمضان والیبال در قم
رقابت 4 تیم برای صعود به فینال جام رمضان والیبال در قم
به گزارش قم نيوز، محمدمهدی حلوایی امروز، اظهار کرد: رقابت‌های والیبال جام رمضان یک بار دیگر تنور مسابقات استانی این رشته را در قم داغ کرد و علاقمندان بسیار زیادی در شب‌های برگزاری این جام در ماه مبارک رمضان نظاره‌گر رقابت تیم‌های شرکت کننده بودند.

وی تصریح کرد: رقابت‌های باشگاهی والیبال قم در گذشته از جذابیت‌های بسیار بالایی برخوردار بود و در واقع عامل اینکه قم در والیبال حرفی برای گفتن داشت، این بود که در سطح استان کارهای بسیار خوبی برای رونق این رشته ورزشی صورت می‌گرفت و اکنون نیز به دنبال ایجاد همان فضا هستیم.

دبیر هیأت‌ والیبال استان قم اضافه کرد: کارهای بسیار خوبی در رده‌های سنی پایه توسط هیأت‌ صورت گرفته و نتیجه این است که در سال گذشته شاهد درخشش تیم‌های پایه والیبال قم در مسابقات کشوری بودیم و امسال نیز با این ظرفیت و توان قابلیت کسب موفقیت مجدد را در سطح کشور داریم.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات مرحله نهایی والیبال جام رمضان در قم اشاره و ابراز کرد: رقابت‌های امسال با حضور 10 تیم آغاز شد و تیم‌های شرکت کننده در مرحله مقدماتی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای در دو گروه پنج تیمی برگزار کردند و سرانجام از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کرد.

حلوایی عنوان کرد: در مرحله نیمه نهایی که به شکل ضرب‌دری برگزار می‌شود، تیم اول گروه نخست یعنی کریمه اهل بیت با تیم دوم گروه دوم یعنی فدک جوان دیدار می‌کند و دیگر مسابقه این مرحله را تیم دوم گروه نخست یعنی فدک با تیم اول گروه دوم یعنی مسکن سازان برگزار خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: بازی‌های این مرحله روز سه‌شنبه سی‌ام خرداد ماه از ساعت 21:30 دقیقه در سالن شهید رضائیان قم برگزار می‌شود و تیم‌های راه یافته به فینال روز پنجشنبه اول تیر ماه در حضور علاقمندان به والیبال برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcivya5.t1a3z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما