يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : 26768

نخستین جشنواره فیلم و عکس استان قم آغاز به کار می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: نخستین جشنواره فیلم و عکس استان قم از روز سوم شهریورماه در تالار شهید آوینی آغاز و تا روز ششم شهریورماه ادامه دارد و مراسم اختتامیه نیز با حضور برخی از مسئولان برگزار خواهد شد.
نخستین جشنواره فیلم و عکس استان قم آغاز به کار می‌کند
به گزارش قم نیوز، رضا ابوذر با اشاره قرار گرفتن در آستانه میلاد کریمه اهل‌بیت (ع) از آغاز نخستین جشنواره فیلم و عکس استان قم خبر داد و بیان کرد: این جشنواره از فردا سوم شهریور ماه سال جاری آغاز و تا ششم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

دبیر نخستین جشنواره فیلم و عکس استان قم تصریح کرد: این جشنواره با اکران ۱۱۰ فیلم آغاز شده و سپس با حضور سعید نجاتی فیلم‌ساز برجسته قمی که در جشنواره‌های فراملی خوش درخشیده است نقد و بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به شمار عکس‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره گفت: ۲۵۰ قطعه عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این شمار ۴۰ قطعه عکس پس از داوری، انتخاب و به مرحله نهایی راه یافتند.

مدیر انجمن سینمای استان قم ادامه داد: فیلم‌های ارسالی در تالار شهید آوینی از ساعت ۱۴ روز سوم شهریور ماه اکران می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این فیلم‌ها در تالار جشنواره شهید آوینی حضور یابند.

وی اضافه کرد: از عکس‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره، نمایشگاهی برپا شده است که همزمان با آغاز جشنواره افتتاح خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به تالار شهید آوینی مراجعه کنند.

ابوذر با اشاره به اجرای برنامه‌های خاص و ویژه در حاشیه این جشنواره بیان کرد:‌ با توجه به کشتار بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی کلیپ حمایت از کودکان غزه ساخته می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره هشت نوشت پس از پایان نخستین جشنواره فیلم و عکس استانی گفت: پوستر این جشنواره نیز در حاشیه جشنواره فیلم و عکس استان قم رونمایی خواهد شد.

مدیر انجمن سینمای استان قم، شمار آثار ارسالی به جشنواره هشت نوشت را مورد توجه قرار داد و گفت: از آغاز فراخوان این جشنواره تاکنون ۶۰ فیلم‌نامه به دبیرخانه ارسال شده است و با توجه به اینکه تا ۱۰ شهریور ماه امکان ارسال فیلم‌نامه به دبیرخانه وجود دارد پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۸۰ اثر به دبیرخانه ارسال شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcivyar.t1aqq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما