يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 22708

کلینیک فرهنگ شهروندی در قم ایجاد می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پژوهشگاه مطالعات شهری شهرداری قم گفت: یک موضوع که شهرداری روی آن کار کرده کلینیک فرهنگ شهروندی است که با همکاری دانشگاه مفید اقدام شده و در حال پیگیری است.
کلینیک فرهنگ شهروندی در قم ایجاد می‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالفضل چابکی در نخستین جلسه شورای فرهنگی مدیریت شهری قم گفت: پرداختن به موضوع فرهنگی امروزه به عنوان یک کار و دغدغه محسوب شده و در این زمینه همگان تلاش دارند.

وی گفت: برای نقشه راه کارهای فرهنگی باید تلاش شود و باید سهم دستگاه‌ها مشخص شده و همه در این زمینه و مسائل فرهنگی تلاش جدی داشته باشند.

رئیس پژوهشگاه مطالعات شهری شهرداری قم تاکید کرد: قم نیازمند یک الگوی توسعه فرهنگی است که باید در این زمینه نیز تلاش داشت و کارهای پژوهشی انجام شود.

چابکی عنوان داشت: همچنین باید نقشه راه توسعه فرهنگی شهر نیز طراحی شود که از طریق آن می‌توانیم به معضلات و آسیب‌های اجتماعی پایان دهیم.

وی بیان داشت: در خصوص معضلات اجتماعی باید پیشگیری داشته باشیم و در زمینه فرهنگ شهروندی تلاش کنیم.

رئیس پژوهشگاه مطالعات شهری شهرداری قم گفت: آموزش و پرورش می‌تواند در موضوع مخاطبان فرهنگی نقش داشته باشد که باید از ظرفیت آنها نیز استفاده کرد.

چابکی گفت: یک موضوع دیگر که شهرداری روی آن کار کرده کلینیک فرهنگ شهروندی است که با همکاری دانشگاه مفید اقدام شده و در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: این کلینیک به صورت پایلوت دو کار را در دستور کار دارد و در بوستان نرگس با رویکرد زنان و خانواده اجرا خواهد شد تا بتوانیم در زمینه فرهنگ شهروندی نیز تلاش جدی داشته باشیم و کلینیک دیگر در فرهنگسرای ایثار فعال خواهد شد.

رئیس پژوهشگاه مطالعات شهری شهرداری قم اذعان داشت: این کلینیک می‌تواند توجه خاصی به موضوع فرهنگ شهروندی داشته باشد و باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcivyar.t1aru2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما