پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 25778

حوادث جاده سلفچگان 11 مصدوم برجای گذاشت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: دو مورد حادثه واژگونی در جاده قم – سلفچگان رخ داد که در این حوادث 11 نفر مصدوم شدند که سه نفر ایشان به مراکز درمانی انتقال یافتند.
حوادث جاده سلفچگان 11 مصدوم برجای گذاشت
به گزارش قم نیوز، محمدجواد باقری با تبیین حوادث دو روز گذشته اظهار کرد: در این مدت اورژانس ۱۱۵ قم پاسخ‌گوی ۲ هزار و ۳۹ تماس مردمی بود.

وی تصریح کرد: از مجموع تماس‌های صورت گرفته ۳۲۸ مأموریت شهری و جاده‌ای صورت گرفت که ۱۰۷ مورد آن به تصادفات و ۲۲۱ مورد آن نیز به موارد غیر‌تصادفی مانند بیماران قلبی عروقی و موارد مشابه اختصاص داشت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: در این مدت ماموران امدادی اورژانس قم بر بالین ۳۳۶ مصدوم و بیمار حضور یافتند که از این شمار ۱۲۴ مورد مصدومان تصادفی حادثه‌دیده در سطح شهر و جاده و ۲۱۲ مورد دارای مشکلات قلبی عروقی و موارد مشابه بودند.

وی با تأکید بر اینکه بخشی از حوادث قم به حوادث موتورسیکلت سواران اختصاص دارد، گفت: در دو روز گذشته ۱۰۷ تصادف رخ داد که ۶۴ مورد آن به حوادث موتورسواران اختصاص داشت.

باقری با اشاره به مهم‌ترین حوادث رخ داده بیان کرد: روز سه‌شنبه براثر برخورد خودرو با عابر پیاده مقابل قبرستان بقیع، یک خانم ۷۵ ساله به دلیل شدت جراحات و صدمات وارده فوت کرد.

وی همچنین از برخورد پراید و تریلی خبر داد و گفت: این حادثه که در جاده ساوه سلفچگان رخ داد پنج نفر مصدوم برجای گذاشت که وضعیت یک نفر از این مصدومان وخیم اعلام‌ شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: تمام مصدومان به‌صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفتند و مصدوم بدحال برای ادامه درمان به یکی از مراکز درمانی انتقال یافت.

وی همچنین وقوع سه حادثه را در روز چهارشنبه مورد توجه قرارداد و گفت: ظهر روز چهارشنبه یک موتورسوار به دلیل سقوط از موتور در روستای جنداب به‌شدت مصدوم شد و به دلیل ضربه به سر فوت کرد.

باقری ادامه داد: دو حادثه دیگر نیز در جاده قم – سلفچگان رخ داد که هر دو حادثه، واژگونی خودرو گزارش شد که براثر واژگونی پیکان پنج نفر و براثر واژگونی پژو نیز پنج نفر مصدوم شدند که سه نفر از مصدومان به دلیل وخامت وضعیت جسمانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خاطرنشان کرد: اورژانس قم برای پوشش امدادی حوادث احتمالی روز جمعه نیز به‌صورت آماده‌باش است و به‌صورت ویژه غیر از جاده‌های اصلی به پوشش جاده‌های فرعی اهتمام دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcivyar.t1awy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما