دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب : 49178
منبع : خبرگزاری فارس
از 16 تا 22 خرداد ماه

تنیس‌بازان قم در مسابقات قهرمانی کشور به میدان می‌روند

قم نيوز : قم نيوز: تنیس‌بازان استان قم پیش از حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تنیس باشگاه‌های کشور برابر حریفان حاضر در جام رمضان به میدان می‌روند.
تنیس‌بازان قم در مسابقات قهرمانی کشور به میدان می‌روند
تنیس‌بازان قم در مسابقات قهرمانی کشور به میدان می‌روند
به گزارش قم نيوز، در حالی که تنیس قم عزم خود را برای بازگشت مجدد به رقابت‌های لیگ برتر تنیس باشگاه‌های کشور جزم کرده و هیأت‌ تنیس قم نیز در تلاش برای ایجاد مقدماتی حضور موفق این تیم در لیگ برتر است، جام رمضان به عنوان فرصتی برای محک میزان آمادگی ورزشکاران این رشته محسوب می‌شود.

در سال‌های اخیر تنیس‌بازان قم همواره در رقابت‌های جام رمضان تنیس ایران برای کسب عناوین برتر تمام رده‌های سنی به میدان رفته و در اکثر این مسابقات حضور موفقی داشته‌اند و نتیجه آن درخشش چندین عنوان‌دار این پیکارها در رده ملی و حضور در میادین معتبر خارجی این رشته است.

سال 1396 برای تنیس قم سال بسیار مهمی است زیرا در آستانه شروع آن و برای نخستین‌بار در تاریخ فعالیت چند دهه‌ای این رشته در قم، با درخشش تنیس‌باز آینده‌داری همچون امیرحسین بادی، تنیس قم از سهمیه حضور در تیم ملی بزرگسالان ایران برخوردار شده است.

بادی نخستین تنیسور قمی در تیم ملی بزرگسالان ایران است که توانسته مجوز همراهی تیم ملی در مسابقات مهم و معتبری همچون دیویس کاپ 2017 آسیا و اقیانوسیه را به دست بیاورد و به عنوان یکی از اعضای اصلی تیم ملی در این رقابت‌ها برابر حریفان به میدان برود.

اکنون که رقابت‌های جام رمضان تنیس کشور در راه است، اکثر تنیس‌بازان قم نظیر امیرحسین بادی، سینا یوسف‌زاده، مهرداد میرعارفی، محمدحسین جلالیان و چند تنیسور دیگر مهیای حضور در این جام و رقابت با حریفان شرکت کننده بر سر کسب عناوین برتر هستند.

تنیسورهای بزرگسال در بخش آقایان جام رمضان تنیس کشور در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که استارت این رقابت‌ها از شانزدهم خرداد زده می‌شود و رقابت مدعیان کسب عناوین برتر تا بیست و دوم خرداد به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی تهران به انجام می‌رسد.

این در حالی است که مسابقات در سطح گروه A برگزار می‌شود و به نفرات برتر امتیاز رنکینگ تعلق خواهد گرفت، ضمن اینکه به هشت نفر برتر جوایز نقدی اهداء می‌شود، در حالی که قهرمان و نایب‌قهرمان بخش انفرادی 30 و 18 میلیون ریال جایزه نقدی می‌گیرند و قهرمان و نایب‌قهرمان بخش دوبل نیز به ترتیب 10 و پنج میلیون ریال جایزه نقدی پرداخت خواهد شد.

در شرایطی که طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس، ثبت‌نام تنها در مکان برگزاری مسابقات امکان‌پذیر است، تمامی تنیسورها نیز موظف به دریافت شماره اختصاصی مسابقات IPIN در سال 1396 از طریق سایت فدراسیون هستند و 22 خرداد از برترین‌ها تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcivza5.t1a3y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما