جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : 51148
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

کوچک ترین اسیر فلسطینی آزاد شد

قم نيوز : قم نیوز: اشغالگران صهیونیست، نوجوان فلسطینی به نام کریم عمران حسین ۱۱ ساله را که کوچک ترین اسیر فلسطینی است، پس از آنکه سه ماه در زندان این رژیم محبوس بود، آزاد کردند.
کوچک ترین اسیر فلسطینی آزاد شد
کوچک ترین اسیر فلسطینی آزاد شد
به گزارش قم نیوز، اشغالگران صهیونیست، نوجوان فلسطینی به نام کریم عمران حسین 11 ساله را پس از آنکه سه ماه در زندان این رژیم محبوس بود، آزاد کردند.

کریم حسین کوچک ترین اسیر فلسطینی موجود در زندان های رژیم صهیونیستی بود که سه ماه پیش در خانه خود به همراه پدرش بازداشت شد و پدرش پس از یک هفته آزاد شد.

خانواده کریم می گویند دادگاه رژیم صهیونیستی فرزند آنها را به پرداخت غرامت نقدی جریمه کرده است.

از سوی دیگر هیئت امور اسرا و آزادشدگان فلسطیتی اعلام کرد: دادگاه رژیم صهیونیستی در شهر قدس دو کودک دیگر فلسطین را به 25 سال زندان به اتهام واهی اقدام به چاقو کشی علیه صهیونیست ها محکوم کرده است.

این هیئت افزود: دادگاه رژیم صهیونیستی همچنین دوست این دو کودک به نام محمد مشاهره را که هم اکنون در زندان به سر می برد به 5 سال زندان محکوم کرده اند.

لازم به ذکر است که دادگاه رژیم صهیونیستی حکم نهایی در مورد پرونده این سه کودک فلسطین را در سپتامبر آینده اعلام خواهد کرد.

هیئت اسرا و آزادشدگان فلسطینی تمام احکام قضایی صارد شده توسط دادگاه صهیونیستی علیه فلسطینیان را محکوم کرد و افزود: اسرای فلسینی به ویژه کودکان در معرض جنایت واقعی دادگاه صهیونیستی قرار دارند و این احکام نخواهد توانست مردم فلسیطین را به زانو در بیاورد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcivzaw.t1az52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما