پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 38945
منبع : پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم

رئیس کارآفرینی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی قم خبر داد:‌صدور مجوز فعالیت یک مرکز مشاوره کارآفرینی جدید در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم از اعطای مجوز فعالیت به یک شرکت مشاوره شغلی دیگردر هشتمین نشست اعضا هیات فنی شرکت های مشاوره،اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی خبر داد.
رئیس کارآفرینی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی قم  خبر داد:‌صدور مجوز فعالیت یک مرکز مشاوره کارآفرینی جدید در استان قم
به گزارش قم نیوز، محمد بختیاری پس از  نشست اعضای هیات فنی مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی گفت: در هشتمین نشست  با درخواست شرکت تدبیر آوران  پدیده ایرانیان با مدیریت مهدی ذاکری برای تاسیس مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی در استان مجوز فعالیت داده شد.

وی ارایه مشاوره های تخصصی و کاربردی به کارآفرینان و سرمایه گذاران در زمینه فعالیت های اقتصادی دانش بنیان و مبتنی بر نوآوری و فناوری جدید و مخاطره پذیر را از هدف های ایجاد این مراکز دانست و گفت: ‌مجوز فعالیت این شرکت ها به صورت تخصصی داده می شود و شرکت هایی که مجوز می گیرند در زمینه های خاص می توانند فعالیت داشته باشند.

بختیاری آمادگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان را به منظور ارایه هر گونه حمایت تئوری و عملی به کارآفرینان اعلام کرد و گفت: برای این کار از تمام پتاسیل های قانونی موجود استفاده می کنیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciw3ap.t1av52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما