چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : 22915

مهدی‌زاده برای اولین بار در مسابقات آسیایی مدال می‌گیرد

قم نيوز : قم نیوز: ستاره کاراته استان قم در صورت اعزام به رقابت‌های آسیایی 2014 برای کسب اولین مدال خود از تمام ادوار این بازی‌ها تلاش می‌کند.
مهدی‌زاده برای اولین بار در مسابقات آسیایی مدال می‌گیرد
به گزارش قم نیوز، این چهره شاخص کاراته قم در سال های اخیر امیر مهدی زاده است که چهار سال از آخرین حضور وی در بازی های آسیایی می گذرد، بازی هایی که در سال ۲۰۱۰ به میزبانی شهر گوانگ جو چین برگزار شد و مهدی زاده از آن پیکارها مدال نگرفت.

مهدی زاده چهار سال پیش همراه با تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان در حالی که یکی از جوان ترین بازیکنان اعزامی به رقابت های کاراته بازی های آسیایی ۲۰۱۰ بود در جدال برای کسب مدال با ناداوری نیز مواجه شد و در نهایت به مقام چهارم دست پیدا کرد.

حالا اردوی جدید تیم ملی بزرگسالان کاراته کشورمان آغاز شده و امیر مهدی زاده نیز در کنار سایر اردونشینان تیم ملی بزرگسالان کاراته اولین مرحله اردوی آماده سازی خود در آکادمی ملی المپیک را تجربه می کند تا با تمام توان در رقابت های کاراته بازی های آسیایی حضور یابد.

بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کاراته، اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی در آکادمی ملی المپیک در شرایطی آغاز شده که زمان و نحوه برگزاری مرحله دوم انتخابی تیم ملی، طی نشست مسئولان فدراسیون کاراته با کادر فنی مشخص شد.

این در حالی است که در حال حاضر ۲۰ کاراته کا در اردوی آمادگی حضور دارند و با برگزاری انتخابی دوم تعداد آنها کاهش خواهد یافت اما به نظر می رسد در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم امیر مهدی زاده با توجه به تجارب ارزند های که از سال ها حضور در مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانی این رشته دارد می تواند بار دیگر نفر اول این وزن در ترکیب اصلی تیم ملی کاراته باشد.

بر این اساس در اردوی جدید تیم ملی کاراته در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم، مهدی حاتمیان، مجید حسن نیا، وحید حسنی پور مبارزه می کنند و در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، هامون درفشی پور و امیر مهدی زاده در کنار یکدیگر به دنبال مجوز همراهی تیم ملی هستند.

همچنین در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم حسین سمندر، مهرداد پورشیب و سعید احمدی، در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم ابراهیم حسن بیگی، سعید حسنی پور و بهمن عسگری و در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم، ذبیح اله پورشیب، علی فداکار، مهدی سلطانی و یونس نوروزی ملی پوش شده اند.

این در شرایطی است که در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم، سجاد گنج زاده، سامان حیدری، پیمان سلطانیان، هادی عرب وایمان سنچولی نفرات اردونشین هستند و این اردو به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت تا تیم ملی به آمادگی بیشتری دست یابد.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciw3ar.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما