سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب : 28955

بازدید آیت‌الله خاتمی از نمایشگاه بصیرتی در قم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده پایگاه امیرالمومنین از بازدید آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران از نمایشگاه بصیرتی مسجد امیرالمومنین (ع) استان قم خبر داد.
بازدید آیت‌الله خاتمی از نمایشگاه بصیرتی در قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پناهیان امروز در گفت‌وگو با فارس در قم، با اشاره به برگزاری نمایشگاه بصیرتی در مسجد امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: این نمایشگاه به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع‌) همزمان با دهه فجر فعالیت خود را آغاز کرده است.
 
وی اضافه کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و تشریح جنایات رژیم شاهنشاهی محوریت اصلی این نمایشگاه است و تا کنون با استفاده از عکس و پوستر در تحقق اهداف این نمایشگاه دستاوردهای مناسبی داشته‌ایم.
 
فرمانده پایگاه امیرالمومنین (ع) حوزه مقاومت یک شهید ابراهیمی از حضور آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این شخصیت برجسته دینی در بازدید خود از فعالیت‌های بسیج در این مسجد تقدیر کرده و نسبت به آینده حرکت این پایگاه مقاومت ابزار امیدواری کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: تا کنون مسئولان استانی بسیاری از  جمله اسماعیل زارعی‌کوشا قائم مقام شهردار قم از این نمایشگاه بازدید کرده و در جریان روند فعالیت‌های پایگاه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) قرار گرفتند.
 
این یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه امروزه دشمن از جنگ نرم برای نفوذ در میان جوانان و نوجوانان استفاده می‌کند مطرح کرد: بسیجیان و پاسداران باید با تبعیت از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در میدان جنگ نرم برابر دشمن ایستادگی کرده و با الگوبرداری از سیره شهدای هشت سال دفاع مقدس دشمن را نسبت به اهدافش ناامید کنند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdciw3ar.t1avw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما