دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 47495
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته 29 لیگ برتر صورت می گیرد

بازگشت مهره‌های کلیدی به ترکیب اصلی صبای قم / بدون غایب برابر نفت

قم نيوز : قم نیوز: چهار مهره کلیدی تیم فوتبال صبای قم بعد از یک هفته دوری از میدان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر نفت تهران به میدان می‌روند.
بازگشت مهره‌های کلیدی به ترکیب اصلی صبای قم / بدون غایب برابر نفت
به گزارش قم نیوز، دیدارهای هفته چهاردهم از دور برگشت رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال از روز شنبه نهم اردیبهشت ماه به صورت همزمان در شهرهای مختلف برگزار می‌شود و در یکی از مهمترین بازی‌ها تیم صبای قم به مصاف نفت تهران خواهد رفت.

دیدار صبا و نفت یکی از هشت مسابقه همزمان هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران در نهمین روز اردیبهشت ماه محسوب می‌شود که به میزبانی شاگردان علی دایی در ورزشگاه تختی تهران، بین تیم‌های هشتم و چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در حالی در این بازی خارج از خانه برابر نفت تهران صف‌آرایی می‌کنند که در دو هفته اخیر برابر تیم‌های مدعی و مطرح استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان شکست خورده‌اند تا در موقعیتی اضطراری در انتهای جدول رده‌بندی قرار بگیرند.

نماینده فوتبال استان قم در حال حاضر با کسب 25 امتیاز در جمع تیم‌های پائین جدول رده‌بندی، رتبه چهاردهم را در اختیار دارد و برای بقا در لیگ برتر باید از دو مسابقه پیش‌رو تا پایان لیگ شانزدهم بهترین نتایج را کسب کند و با حداکثر امتیاز از میدان مصاف با رقبای خود خارج شود.

فوتبالیست‌های صبای قم این هفته کار بسیار سختی در مقابل یکی از فینالیست‌های جام حذفی یعنی نفت تهران پیش‌رو دارند زیرا شاگردان علی دایی هم اکنون با کسب 36 امتیاز با خاطری آسوده در رتبه هشتم جدول جای گرفته‌اند و بدون دغدغه در مقابل صبا صف‌آرایی می‌کنند.

اما صبای قم در حالی گام به مصاف با نفت تهران می‌گذارد که خبر خوب برای عبدالصمد مرفاوی، بازگشت چهار بازیکن کلیدی و ثابت این تیم بعد از یک جلسه غیبت در ترکیب این تیم هستند، بازیکنانی که سه نفر آنها به دلیل محرومیت و یک نفر به سبب مصدومیت در هفته بیست و هشتم برابر سپاهان غایب بودند.

مهران امیری، حنیف عمران‌زاده و غلامرضا عنایتی در هفته بیست و هشتم امکان همراهی صبای قم برابر سپاهان اصفهان را نداشتند زیرا هر سه بازیکن از بازی با استقلال تهران این دیدار را از دست داده بودند، ضمن اینکه محسن فروزان مصدوم بود اما اکنون هر چهار بازیکن به دیدار صبا و نفت خواهند رسید.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciw5a5.t1ay32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما