قم نيوز : قم نیوز: مرکز مدیریت حوزه های علمیه با محکوم کردن انتشار کاریکاتورهای موهن از پیامبر عظیم الشان اسلام(ص)، مسوولیت این گونه حوادث را به عهده دولت هایی دانسته که به نام آزادی بیان زمینه توهین به مقدسات و ادیان را فراهم می آورند.
بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اعظم(ص)
به گزارش قم نیوز، در این بیانیه آمده است: حوادث اخیر فرانسه حکایت از آن دارد، آتشی که برخی دولت های غربی و متحدان آنان با حمایت از ترویست ها و گروه های افراطی در کشورهای اسلامی شعله ور کردند، امروز دامن آنان را نیز گرفته است و افراد مسلح وابسته به این گروه ها، با حمله به «شارلی ابدو»، چندتن از عوامل این نشریه را به قتل رساندند.
 
این بیانیه می افزاید: این نشریه هتاک که پیش از این نیز با هتاکی به مقدسات اسلامی و توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)، احساسات بیش از 1.5 میلیون مسلمان را جریحه دار کرده بود، در اقدام اخیر خود در سالروز میلاد پیامبر مهر و رحمت حضرت محمد(ص)، بار دیگر با انتشار کاریکاتورهای موهن، نیت خصمانه خود را علیه مسلمانان جهان آشکار ساخت.
 
در این بیانیه تصریح شده است: نکته قابل تامل در این جریان، باج خواهی بی شرمانه رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی است که همواره یکی از طراحان و عاملان اصلی رشد و تحریک گروه های افراطی و تروریستی در منطقه به شمار می آید.
 
مرکز مدیریت حوزه های علمیه ضمن ضمن محکومیت این اقدام تروریستی، انتشار کاریکاتورهای موهن از پیامبر عظیم الشان اسلام، باز نشرآن و موج جدید اسلام هراسی در غرب را نیز به شدت محکوم کرده است.
 
این مرکز مسوولیت اینگونه حوادث را برعهده دولت هایی دانسته است که روزی به نام آزادی بیان، زمینه توهین به مقدسات و ادیان را فراهم می آورند و روزی دیگر به بهانه دفاع از حقوق بشر، گروه های تندرو و جنایتکاری همچون القاعده و داعش را در دامان خود می پرورانند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdciw5ar.t1avu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما