چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 44335
منبع : پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)
امام جمعه قم:

کارهای فرهنگی مکمل فعالیت‌های جمعیت هلال احمر باشد

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت: هلال احمر علاوه بر خدمات و وظایف مکتوب و سازمانی باید الگو برای امدادگران و جمعیت‌های دیگر کشورها باشد و در کنار امدادرسانی و خدمات‌دهی، کار فرهنگی نیز انجام دهد.
کارهای فرهنگی مکمل فعالیت‌های جمعیت هلال احمر باشد
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار، رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: کار امدادرسانی یک امر مقدس بوده و در وجهه بین‌المللی نیز کار جمعیت هلال احمر فارغ از هرگونه  مسائل سیاسی و حزبی و دینی، یک کار انسانی محسوب می‌شود.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به فضای انسانی و معنوی در این جمعیت خاطرنشان کرد: جهات معنوی در این جمعیت پر رنگ است و اقداماتی که این مجموعه در ایام اربعین در داخل و خارج از کشور انجام داده نشان از قداست کار آن‌هاست.

وی افزود: استقبال مردم از جمعیت هلال‌احمر نشان از موفقیت این مجموعه است و امیدواریم واقفین و نیکوکاران و خیرین بتوانند با کمک به این مجموعه اقدامات ماندگاری را از خود به یادگار بگذارند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) بیان کرد: هلال احمر علاوه بر خدمات و وظایف مکتوب و سازمانی باید الگو برای امدادگران و جمعیت‌های دیگر کشورها باشد و در کنار امدادرسانی و خدمات‌دهی، کار فرهنگی نیز انجام دهد.

امام جمعه قم اظهار کرد: در لحظه‌های امدادرسانی دست مردم به سمت بندگان خاص خداوند دراز می‌شود  که این بهترین فرصت برای تأثیر پذیری معنوی است و لذا باید از این فرصت‌ها به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciwpa5.t1a5p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما